کد خبر : 1009
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
-

تجدید تاریخ ایران و اسلام در ۹ دی؛ خون تازه ای در رگ غیرت و تعصب دینی و ولایی/۹ دی تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد ماند

تجدید تاریخ ایران و اسلام در ۹ دی؛ خون تازه ای در رگ غیرت و تعصب دینی و ولایی/۹ دی تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد ماند

به گزارش بوشهرنیوز؛ بار دیگر یوم الله ۹ دی فرارسید؛ ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ایران یک روز مهم و تاثیر گذار است. روز ۹ دی سال ۸۸ چهره دیگری از ۲۲ بهمن ۵۷ است چرا که در آن روز نیز مردم با رهبری امام خمینی (ره)

به گزارش بوشهرنیوز؛ بار دیگر یوم الله ۹ دی فرارسید؛ ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ایران یک روز مهم و تاثیر گذار است. روز ۹ دی سال ۸۸ چهره دیگری از ۲۲ بهمن ۵۷ است چرا که در آن روز نیز مردم با رهبری امام خمینی (ره) قیام کردند و رژیم ستمشاهی را ساقط و نظام جمهوری اسلامی با حاکمیت اسلام و رهبری ولایت فقیه را با رای خود انتخاب کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب دشمنان توطئه‌های متعددی را بر علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ یکی از توطئه‌هایی بود که دشمنان با تمام امکانات تبلیغاتی و رسانه ای بر علیه نظام آغاز کردند.

 

نصر الله شفیعی به همین مناسبت در گفتگویی با بوشهرنیوز اظهار داشت: ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ایران یک روز مهم و تاثیر گذار است.

 

وی افزود: روز ۹ دی سال ۸۸ چهره دیگری از ۲۲ بهمن ۵۷ است چرا که در آن روز نیز مردم با رهبری امام خمینی (ره) قیام کردند و رژیم ستمشاهی را ساقط و نظام جمهوری اسلامی با حاکمیت اسلام و رهبری ولایت فقیه را با رای خود انتخاب کردند.

 

به گزارش بوشهرنیوز؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب دشمنان توطئه‌های متعددی را بر علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ یکی از توطئه‌هایی بود که دشمنان با تمام امکانات تبلیغاتی و رسانه ای بر علیه نظام آغاز کردند.

 

شفیعی با عنوان اینکه دشمنان در خارج از کشور و برخی افراد چه عمدی و چه سهوی در داخل کشور این فتنه را طراحی و به آن دامن زدند، گفت: در سال ۸۸ دشمنان اصل نظام را نشانه گرفته بودند و در صورت ادامه نظام ساقط و وضعیت کشور به پیش از ۲۲ بهمن ۵۷ بازگردانده می‌شد.

 

 

۹ دی ۸۸ فراموش نمی‌شود

 

وی بیان کرد: مردم ما در این روز با بصیرت خود نشان دادند که همراه نظام و ولایت فقیه هستند و هجمه‌ها را می شناسند و در برابر آنها ایستادگی می‌کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: از این رو روز ۹ دی ۸۸ نیز مانند ۲۲ بهمن ۵۷ فراموش نمی شود، هرساله گرامیداشته می شود و وظیفه همه دیدگاه های سیاسی است که در مراسم های این روز شرکت کنند.

 

شفیعی در خصوص محصوران فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: فتنه سال ۸۸ هر چند در خارج از کشور طراحی شد اما عوامل داخلی موجب اجرای توطئه های آنها در کشور بودند.

 

 

حصر برای پیشگیری از توطئه جدید است

 

وی با بیان اینکه آنها موجب گناه نابخشودنی شده‌اند، افزود: سران فتنه ظلم بزرگی را به مردم، انقلاب و کشور کردند و موجب کشتن برخی افراد بی گناه، تخریب اماکن عمومی و آسیب به جایگاه ایران در عرصه ها بین المللی نیز شدند.

 

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: حصر سران فتنه ۸۸ نه تنها مجازات نیست بلکه گذشت از خطاهای آنها است و حصر تنها به دلیل عدم ایجاد فتنه و توطئه جدید در کشور است.

 

شفیعی با بیان اینکه آنها همچنان بر مواضع خود هستند، برای حفظ نظام و امنیت کشور اکنون در حصر به سر می برند، عنوان کرد: در صورت تشکیل دادگاه برای این افراد آنها باید پاسخ تمام فرمان‌ها و بیانیه‌هایی که موجب آتش‌افروزی‌ها و دامن زدن به این طراحی دشمنان بود را بدهند.

 

 

فتنه‌ها پایان ندارد

 

وی با اشاره به اینکه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان پایان ندارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته و امسال شاهد فتنه‌های متعدد بودیم که گفته می‌شود آغازی برای فتنه ۹۸ است، اما مردم باید با بصیرت و همراهی با ولایت فقیه این فتنه‌ها را نیز خنثی کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر با عنوان اینکه نباید هجمه‌هایی که امروز دشمن در فضاهای مجازی آغاز کرده بر مردم تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: کم کاری و ضعف برخی دست اندر کاران نباید پای اصل نظام و انقلاب نوشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان