کد خبر : 1012
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
-

رسانه های بومی ابزاری برای توسعه و ترقی استان؛

رسانه بومی؛ ابزار توسعه/رسانه های بوشهر همدل باشند مشکلات رفع می شود

رسانه بومی؛ ابزار توسعه/رسانه های بوشهر همدل باشند مشکلات رفع می شود
بوشهرنیوز: در نشستی که با مدیران رسانه استان بوشهر انجام شد مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: همدلی و همراهی رسانه‌های استان بوشهر زمینه‌ساز رفع مشکلات می‌شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در نشستی که  با مدیران رسانه استان بوشهر انجام شد مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: همدلی و همراهی رسانه‌های استان بوشهر زمینه‌ساز رفع مشکلات می‌شود.

 

عبدالله نجفی اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و می‌توانند با همگرایی و همدلی زمینه‌ساز رفع مشکلات باشند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر ضمن گرامیداشت نهم دی گفت: هدف از برگزاری نشست‌های ماهیانه نخبگان و فعالان رسانه استان، ایجاد هم‌دلی و هم‌افزایی در راستای شناسایی اولویت‌های توسعه در استان بوشهر و کشور و کمک به مردم در این جهت است.

 

نجفی افزود: در ادامه این نشست‌ها به دنبال این مسئله هستیم که روحیه پاسخگویی مدیران بیش از پیش تقویت شده و دانش رسانه‌ای نیز در بین مدیران، فعالان و سایر اصحاب رسانه ارتقا یافته و بهتر بتوانند در خصوص موضوعات صنفی به نقش‌آفرینی بپردازند.

 

وی با تاکید بر تقویت فضای همدلی رسانه‌ها بیان کرد: تقویت روحیه پاسخگویی مسئولان، ارتقای دانش رسانه‌ای در بین فعالان این عرصه و نقش‌آفرینی در خصوص موضوعات صنفی از برنامه‌های مهم است.

 

نجفی اضافه کرد: همدلی و همراهی رسانه‌های استان بوشهر کمک بسیار زیادی به بهبود روابط رسانه‌ها خواهد داشت و باعث می‌شود تا زمینه توسعه و رفع مشکلات استان بیشتر شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: با هر دیدگاه و گرایش سیاسی می‌توانیم کنار هم باشیم و بر روی بیان مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آنها تلاش کنیم.

 

وی اضافه کرد: تقویت و ارتباط دو سویه با مدیران و مسئولان استانی یکی از اهدافی است که دنبال این هستیم و امیدواریم در نشست‌های آینده با حضور مدیران مسائل را بررسی کنیم.

 

نجفی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند به مدیران برای رفع مشکلات کمک کنند، تصریح کرد: بررسی و کمک به حل مسائل صنفی از دیگر مسائلی است که به دنبال آن هستیم و با همدلی اهالی این رسانه می‌تواند محقق شود.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها از توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند، گفت: باید کمک کنیم به حل مشکلات اهالی رسانه و در کنار هم باشیم تا زمینه رفع مشکلات فراهم شود.

 

لزوم ارائه تحلیل توسط رسانه‌ها

 

حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه کاکی نیز در  این نشست اظهار داشت: نقد سازنده همراه با ارائه راهکار از رسالت‌های مهم رسانه است و باید به صورت جدی در دستور کار داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید به دیگر مجموعه‌ها کمک کنند و با تجزیه و تحلیل‌های دقیق مسائل و مشکلات را بررسی کنند و با تحلیل‌ها به ارائه راهکار بپردازند.

 

امام جمعه کاکی تصریح کرد: همه رسانه‌های استان بوشهر دنبال ایجاد امیدواری برای مردم هستند و می‌خواهند که مردم ناامید نشوند و باید گفتمان انقلاب و رهبری را ترویج دهند.

 

وی به تلاش دشمنان برای براندازی نظام و فتنه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که غفلت کنیم، در مقابله با فتنه‌های دشمنان نمی توانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

 

افزایش هم‌افزایی رسانه‌های استان

 

سید حسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز در این نشست خواستار افزایش هم‌افزایی در بین رسانه‌های استان بوشهر شد و اضافه کرد: باید به دنبال هم‌افزایی و جلوگیری از تنش‌ها باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرهایی که منتشر می‌کنیم باید به درد مردم بخورد و خروجی برنامه باید مثبت و در راستای پیشبرد امور باشد تصریح کرد: از موضوع آموزش نباید غافل شویم و با جدیت در این زمینه تلاش کنیم.

 

نشست نخبگان و فعالان رسانه استان بوشهر با حضور مدیران و فعالان رسانه استان بوشهر به همت سازمان بسیج رسانه این استان در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.

 

در ادامه این نشست، نخبگان و فعالان رسانه استان بوشهر به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل استانی و ملی و گفت‌وگو درباره این مسائل پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان