کد خبر : 1058
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
-

تأکید فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی و فرمانده سپاه بوشهر؛

نیروی دریایی سپاه بوشهر قاطع و هوشمند است/ رصد تحرکات در خلیج فارس

نیروی دریایی سپاه بوشهر قاطع و هوشمند است/ رصد تحرکات در خلیج فارس
بوشهرنیوز: تحرکات شناورها در خلیج فارس به صورت مستمر رصد می شود. این را فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی سپاه بر خلیج فارس گفته و تأکید کرده تحرکات شناورها به صورت مستمر رصد می شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ تحرکات شناورها در خلیج فارس به صورت مستمر رصد می شود. این را فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی سپاه بر خلیج فارس گفته و تأکید کرده تحرکات شناورها به صورت مستمر رصد می شود.

 

سردار رمضان زیراهی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اظهار داشت: حماسه بیست و دوم دی ماه سال ۹۴ به عنوان یکی از افتخارات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این حماسه هیمنه پوشالی آمریکایی‌ها را در هم شکست ادامه داد: دستگیری تفنگداران آمریکایی در جزیره فارسی بخشی از اقتدار و قدرت دفاعی ایران اسلامی را نشان داد.

 

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی سپاه بر خلیج فارس بیان کرد: تحرکات شناورها در خلیج فارس به صورت مستمر رصد می شود.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در ۲۲ دی ماه سال ۹۴ ده تفنگدار آمریکایی متجاوز در آب‌های خلیج فارس به دست نیروهای منطقه دوم دریایی سپاه دستگیر شدند.

 

وی به اقتدار نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و افزود: در صورتی که دشمنان قصد کوچکترین تعرض تعرضی را داشته باشند، نیروی دریایی سپاه به صورت قاطع با آنها برخورد خواهد کرد.

 

شکست هیمنه پوشالی آمریکا

 

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر نیز در این آیین اظهار داشت: نیروهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر قاطعانه و هوشمندانه اقدام به دستگیری متجاوزان آمریکایی کردند.

 

سردار علی رزمجو با اشاره به اینکه قهرمانان نیروی دریایی از حماسه حسینی و نهضت عاشورا الگو گرفته اند ادامه داد: رزمندگان ما سربازان آمریکایی را با ذلت و خواری در خلیج فارس دستگیر کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس در حالی اتفاق افتاد که آمریکایی‌ها با اطمینان حرف از قدرت نظامی کشورشان می‌زدند و رزمندگان ما هیمنه آنها را در هم شکستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان