کد خبر : 1100
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
-

آموزش و پرورش برای تأمین شادی بچه ها چه برنامه ای دارد؟؛

شادی؛گمشده بچه های بوشهری در مدرسه/ نشاط مدارس از کجا و چگونه؟

شادی؛گمشده بچه های بوشهری در مدرسه/ نشاط مدارس از کجا و چگونه؟
بوشهرنیوز: جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی در پیش است و باید زمینه شادی بچه ها در مدارس فراهم شود. در عین حال باید به روزی برسیم که آموزش و پرورش اولویت اول و دغدغه اصلی مسئولان باشد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر افزایش نشاط در مدارس، گفت: آموزش و پرورش اولویت اول و دغدغه اصلی مسئولان باشد.

 

محمود قاسمی امروز در نشست مدیران مدارس منطقه بردخون اظهار داشت: بارها گفته شده که آموزش و پرورش نقش ویژه و اثرگذاری در تعاملات اجتماعی و توسعه کشور دارد اما این پیشرفت نیاز به حمایت و مشارکت همه جانبه دارد.

 

حلقه مفقوده آموزش و پرورش امروز شادی و نشاط است

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مشارکت درد مشترک همه مدارس و مدیران است، افزود: با دست خالی توان کار نبست و این موضوع برای همگان مشخص است.

 

قاسمی خواستار تغییر نگاه به آموزش و پرورش شد و گفت: باید به روزی برسیم که آموزش و پرورش اولویت اول و دغدغه اصلی مسئولان باشد.

 

وی ابراز داشت: آموزش و پرورش در همه امور و فعالیت های کشور مشارکت دارد اما در هیچ دولتی تعلیم و تربیت الویت اصلی و اول نبوده است.

 

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: دو موضوع کنکور و پیش دبستانی که وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت نیست برای آموزش و پرورش مشکل ساز شده است.

 

قاسمی گفت: آموزش و پرورش زیربنایی ترین دستگاه در کشور است اما برای تربیت و تعلیم مردم، همه نهادها و دستگاه ها مسؤلیت دارند.

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: همه خود را برای اظهار نظر درباره مدارس صاحب نظر می دانند و آموزش و پرورش برای همگان بجز خودش مفید است.

 

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده آموزش و پرورش امروز شادی و نشاط است، افزود: شادی و نشاط را از مدارس نگیرید که ممکن است کلاس ها و مدارس به زندان های مدرن تبدیل شود.

 

قاسمی گفت: برخی خارج از آموزش و پرورش برای فرهنگیان دل می سوزانند در صورتی که از واقعیات اطلاع ندارند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با بیان اینکه دغدغه های همه ما مشترک است،  گفت: آموزش و پرورش عاطفی ترین دستگاه در همه دنیا است و برای گرفتن حق فرهنگیان کوتاه نمی آییم.

 

ظهیر محمودی با تأکید بر ایجاد فضای نشاط و شادابی در مدارس، افزود: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در پیش است و باید زمینه شادی بچه ها در مدارس فراهم شود.

 

وی اضافه کرد: دوره های توانمندسازی برای معلمان تشکیل شده تا آنان همراه با پیشرفت های علمی با دانش روز رشد کنند و دانش آموزانی متعهد و متخصص پرورش دهند.

 

در ادامه معاون آموزشی اداره گوشه ای از اقدامات حوزه آموزش را ارائه کرد و مدیران نیز به بیان خواسته ها و مطالبات خود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان