کد خبر : 1103
تاریخ انتشار : شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
-

دولت برای صنوف آللاینده چه فکری دارد؟؛

حمایت از تولید بوشهر با رفع آلایندگی در استان/تولید و محیط زیست را دریابیم

حمایت از تولید بوشهر با رفع آلایندگی در استان/تولید و محیط زیست را دریابیم
بوشهرنیوز: طی سال جاری ۳۹ پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شده است که پرونده ۲۵ واحد تولیدی وام مورد نیاز دریافت کرده‌اند که باید ۱۴ پرونده دیگر به زودی از سوی بانک‌های استان بوشهر تعیین تکلیف شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ استاندار بوشهر با تاکید بر تلاش برای ساماندهی صنوف آلاینده و انتقال آن به خارج از شهرها گفت: واحدهای تولیدی استان بوشهر به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

 

عبدالکریم گراوند عصر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: تقویت اشتغال در سطح استان را در دستور کار داریم و از طرح‌های اشتغال‌زایی به صورت ویژه حمایت می‌شود.

 

ساماندهی صنوف آلاینده استان بوشهر/ واحدهای تولیدی حمایت شوند

 

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی بیان کرد: روند پرداخت تسهیلات بانکی و رفع موانع تولید صنایع و واحدهای تولیدی استان بوشهر باید با سرعت انجام شوند.

 

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای رونق تولید صنایع استان بوشهر، خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید نقش خود را در تامین اعتبارات مورد نیازهای واحدهای صنعتی و تولیدی به خوبی ایفا کنند.

 

وی اضافه کرد: طی سال جاری ۳۹ پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شده است که پرونده ۲۵ واحد تولیدی وام مورد نیاز دریافت کرده‌اند که باید ۱۴ پرونده دیگر به زودی از سوی بانک‌های استان بوشهر تعیین تکلیف شود.

 

گراوند بر لزوم تشکیل کمیته بررسی پرونده‌ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی تاکید کرد و ادامه داد: بانک‌ها در اجرای طرح نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی استان بوشهر مشارکت بیشتری داشته باشند.

 

وی افزود: بانک‌ها برای ساماندهی صنوف آلاینده و انتقال آن به خارج از شهرها باید زمینه پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهایی که متقاضی انتقال واحدهای آلاینده به خارج از شهر هستند را فراهم کنند.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: سهم بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اعتباری به انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر مشخص شود و شاهد همکاری‌های لازم برای پرداخت تسهیلات در این زمینه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان