کد خبر : 1236
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
-

مقام روحانی سپاه: تحریم علیه ایران جوابگو نخواهد بود

مقام روحانی سپاه: تحریم علیه ایران جوابگو نخواهد بود
مسوؤل نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اتحاد آمریکا و غرب و ورود جنگ با ایران نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد امروز در نشست بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: سیاست‌ها و راهبردهای ترامپ و رئیس‌جمهورهای گذشته آمریکا تفاوت چندانی باهم ندارند و همه در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است.

مسوؤل نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر اینکه پاشنه آشیل دولت‌های آمریکا حمایت از اسرائیل است، ادامه داد: درواقع تمام دولت‌های آمریکا خوی استکبار، استعمارگری، سلطه و دوشیدن ملت‌ها و ظلم به ملت‌هاست، که در وجود استکبار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خوی استعماری آمریکا باعث شده تا وحدت مسلمانان تقویت شود و مردم مسلمان به مقاومت اسلامی توجه بیشتری نشان دهند، بیان داشت: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی این رژیم غاصب را به آتش می‌کشد و این آنش دامن شما را هم می‌گیرد.

مسوؤل نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر اینکه نباید نسبت به مذاکره و دوستی با آمریکا دلخوش بود، یادآور شد: بر اساس آموزه‌های قرآنی، دشمن در برابر توطئه‌های خود باید از مسلمانان درشتی و خشونت ببیند.

وی با بیان اینکه آمریکا از نفوذ ایران اسلامی در عراق، یمن، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورهای جهان ترسیده است، خاطرنشان کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام و شکست در جنگ‌های نیابتی علیه ایران سردرگمی غرب علیه ما را بیشتر کرده است.

اعلمی‌نژاد با تأکید بر اینکه اتحاد آمریکا و غرب و ورود جنگ با ایران نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد، گفت: دیگر تحریم علیه ایران جوابگو نخواهد بود بلکه بعث پیشرفت ما هم خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان