کد خبر : 1369
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۰۶
-

جزئیات قتل امام‌جمعه کازرون

جزئیات قتل امام‌جمعه کازرون
بوشهرنیوز: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سحرگاه امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خرسند، امام‌جمعه کازرون توسط شخصی به‌وسیله سلاح سرد به قتل رسید.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس با تائید این خبر به ذکر جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز مبنی بر چاقوخوردگی امام‌جمعه شهرستان کازرون، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی در بررسی‌های اولیه مشخص شد حجت‌الاسلام‌والمسلمین” محمد خرسند” امام‌جمعه این شهرستان توسط شخصی به هویت معلوم در مقابل منزل خود به‌وسیله چاقو از ناحیه شکم مجروح و ضارب متواری شد.

امام‌جمعه کازرون به علت شدت جراحات وارده درراه بیمارستان جان خود را از دست داد. فرمانده انتظامی استان فارس از تلاش برای دستگیری قاتل فراری به‌صورت ویژه خبر داد.

داریوش دهقان، فرماندار کازرون نیز از شناسایی ضارب و تلاش‌ها برای دستگیری وی خبر داده است. حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس نیز در گفت‌وگو با تسنیم ضمن ابراز ناراحتی بابت این مسئله اعلام کرد که راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه در شهرستان کازرون توسط امام‌جمعه موقت انجام می‌شود.

حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز با اشاره به اینکه بلافاصله دادستان کازرون به‌اتفاق بازپرس درصحنه حضور پیداکرده و دستورات قضائی جهت شناسایی و دستگیری قاتل صادر می‌شود، تصریح کرد: همچنین یکی از معاونین رئیس‌کل دادگستری استان فارس با اعطای مأموریت از ناحیه ریاست کل دادگستری این استان در بامداد به کازرون عزیمت کرده و نظارت لازم را بر تحقیقات قضائی انجام داده است.

آسیابی خاطرنشان کرد: نهایتاً با دستورات قضائی صادره و با تلاش پلیس و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی استان فارس، ازجمله اداره کل اطلاعات و اطلاعات سپاه این استان، محل اختفای قاتل فراری شناسایی و چند ساعت بعد از جنایت، پلیس موفق به دستگیری قاتل شده است.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه انجام‌شده صراحتاً به ارتکاب قتل اقرار نموده است، در رابطه باانگیزه قاتل گفت: مطابق تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته هیچ‌گونه اختلافات شخصی بین متهم و امام‌جمعه کازرون وجود نداشته و تحقیقات جهت مشخص شدن انگیزه قطعی ارتکاب قتل در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس تأکید کرد: جهت تسریع در رسیدگی به این پرونده، دستورات لازم از ناحیه رئیس‌کل دادگستری استان و دادستانی مرکز استان به دادستانی و بازپرسی کازرون صادر گردیده و پرونده به‌صورت فوق‌العاده، دقیق و سریع در حال انجام است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قاتل به سزای عملش خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان