کد خبر : 1386
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۲۰
-

شفیعی خبر داد؛

دکتر حسینی سخنران راهپیمایی روز قدس در بوشهر

دکتر حسینی سخنران راهپیمایی روز قدس در بوشهر
بوشهرنیوز:سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر است. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، نصرالله شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان  از مردم ولایتمدار استان خواست در روز قدس با «نه» قاطع به توطئه شیطانی معامله قرن، شعار کوبنده نابودی رژیم صهیونیستی را سر دهند.

وی، یوم‌الله قدس، را روز رسول اکرم(ص) و حیات مجدد اسلام  دانست و افزود: روز جهانی قدس  روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه‌انگیزی در منطقه، نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست‌های خباثت‌آلود صهیونیسم جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: زنده نگه داشتن روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یک تکلیف الهی و فریضه دینی است.

شفیعی از تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه به سرکردگی ددمنشان دولت حاکمه شیطان بزرگ، آمریکای تروریست‌پرور علیه آرمان مقدس فلسطین خبر داد و بیان کرد: در این راستااز مردم متدین استان بوشهر دعوت می‌شود همراه و هم‌صدا با اقیانوس خروشان امت سرافراز اسلام به توطئه شیطانی معامله قرن نه بگویند.

وی با تاکید بر حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: با حضور در این مراسم، بار دیگر با نمایش عزم و اراده پولادین خود شعار کوبنده نابودی رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از حامیان آن در مجامع بین‌المللی  سر دهید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر  به مسیر راهپیمایی مرکز استان پرداخت و تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر ساعت ۱۱ صبح از خیابان امام خمینی روبه‌روی بانک صادرات تا مصلی جمعه برگزار می‌شود و  سخنران این مراسم سید محمد حسینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

شفیعی افزود:راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان از میدان شهید چمران، در خورموج از چهار راه بازار و در دیر از چهار راه  امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان