کد خبر : 1450
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
-

تغییر ساعت کار دستگاه های اجرایی استان بوشهر

تغییر ساعت کار دستگاه های اجرایی استان بوشهر
بوشهرنیوز:سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: با توجه به گرم شدن هوا به منظور مدیریت بهینه برق تغییر ساعت کار دستگاه های اداری و اجرایی این استان از روز شنبه 18 خردادماه جاری تصویب شد.؛

 به گزارش بوشهرنیوز، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: با توجه به گرم شدن هوا به منظور مدیریت بهینه برق تغییر ساعت کار دستگاه های اداری و اجرایی این استان از روز شنبه ۱۸ خردادماه جاری تصویب شد.

حسن ابراهیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تصمیم براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر برای مدیریت بهینه مصرف برق در فصل تابستان و براساس گزارش اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا گرفته شده است.

وی اضافه کرد: براسا این تصمیم ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از روز شنبه ۱۸ خرداد ماه جاری تا پایان شهریور ماه امسال، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است.

ابراهیمی اظهارکرد: روزهای پنجشنبه نیز مطابق ابلاغیه‌های قبل تعطیل است.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن نظارت دقیق و جدی بر اجرای مصوبه تمهیدات لازم را در زمینه کاهش مصرف و دقت در خاموشی تجهیزات برقی بویژه تجهیزات سرمایشی در خارج از ساعات اداری اتخاد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان