کد خبر : 1525
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۰۸
-

نماینده مجلسی که مانع معارفه مدیری می شود

نماینده مجلسی که مانع معارفه مدیری می شود

به گزارش بوشهر نیوز، آئین معارفه “محسن آتش زمزم” به عنوان مدیر عامل جدید شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر که قرار بود ساعت ۱۱ روز دوشنبه در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شود با مخالفت نماینده مردم ماهشهر، بندر امام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی برگزار نشده و معارفه

به گزارش بوشهر نیوز، آئین معارفه “محسن آتش زمزم” به عنوان مدیر عامل جدید شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر که قرار بود ساعت ۱۱ روز دوشنبه در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شود با مخالفت نماینده مردم ماهشهر، بندر امام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی برگزار نشده و معارفه ای صورت نگرفت.

با پایان مدت ماموریت “عبدالرضا غلامی” مدیر عامل سابق این شرکت قرار بود مدیر عامل جدید این شرکت از امروز فعالیت خود را آغاز کند که آئین معارفه وی با وجود دعوت از میهمانان و خبرنگاران و حضور اعضای هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی در بندر ماهشهر و با بیش از ۲ ساعت حضور میهمانان در سالن این شرکت ناتمام ماند.

محسن آتش زمزم در حالی روز دوشنبه برای معارفه در شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر حضور یافت که به گفته روابط عمومی این شرکت وی از ۱۳ خرداد به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شده است.

نماینده مردم ماهشهر، بندر امام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایرنا علت مخالف خود با انتصاب مدیر عامل جدید شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر را وجود مدیران بومی توانمند در مجموعه این شرکت عنوان کرد و گفت: در شرایطی که مدیران توانمند، بومی و با تخصص لازم در منطقه حضور دارند انتصاب افراد غیر بومی از سایر استان‌ها اقدامی غیر قابل قبول بوده که مورد تایید مردم این شهرستان نیست.

علی گلمرادی اظهار داشت: انتصاب‌های اشتباه مدیران غیر بومی انگیزه مدیران بومی توانمند را کاهش می‌دهد که تنش‌های اجتماعی را نیز به همراه دارد.

وی خطاب به مدیران و مسئولان نفت و پتروشیمی با بیان اینکه مدیران مذکور باید بدانند حفظ منافع ملی اولویت همه است، گفت: انتصاب مدیران غیربومی در تعارض با منافع ملی است، ضمن اینکه انتصاب‌های غلط علاوه بر بی انگیزگی نیروها و کاهش بهره وری باعث می‌شود تا مردم بومی منطقه نسبت به توانمندی فرزندان خود احساس یاس و نامیدی کرده که این خود تنش اجتماعی را بدنبال خواهد داشت.

 

گلمرادی بیان داشت: اگر مدیران هلدینگ خلیج فارس تخلف کرده و مدیر غیر بومی برای شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر انتخاب کنند باید به مردم این منطقه پاسخگو باشند.

با وجود مخالفت نماینده مردم ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با انتصاب مدیر غیر بومی در شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در ماهشهر، روابط عمومی این شرکت در حاشیه آیین معارفه ای که برگزار نشد در جمع خبرنگاران گفت: حکم انتصاب آقای محسن آتش زمزم به عنوان مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی از ۱۳ خرداد ماه جاری صادر شده است و نامبرده از فردا در محل کار خود حضور خواهد یافت.

 

عبدالرضا غلامی مدت چهار سال و ۱۱ ماه و چهار روز مسئولیت مدیر عاملی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر را عهده دار بود.

 

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، با هدف خدمت‌رسانی به کارکنان شرکت‌های تابعه پتروشیمی در ماهشهر و آزاد نمودن شرکت‌های تولیدی از انجام کارهای خدماتی و تمرکز بر تولید، با پوشش دادن کارهای فرهنگی، آموزشی، خدماتی، حمل‌ونقل و مستغلاتی در سال ۱۳۶۹ تأسیس و شروع به کار کرد. حوزه فعالیت شرکت عبارت است از: اداره شهرک بعثت، ناحیه صنعتی ماهشهر، فرودگاه، اماکن فرهنگی، آموزشی و ورزشی، باشگاه‌ها و خوابگاه‌ها، پارک ارم و همچنین اجرای برخی پروژه‌های عمرانی. همچنین حفظ و نگهداری اماکن سازمانی در نواحی صنعتی، به ویژه شهرک بعثت و چمران و ناحیه صنعتی ماهشهر با بیش از شش هزار واحد مسکونی و سازمانی از وظایف عمده این شرکت تلقی می‌شود.

 

خدمات شهری: تأمین خدمات شهری از قبیل آب و فاضلاب، گاز مصرفی، کاشت و نگهداری فضای سبز، حفظ و نگهداری، آبادانی مجموعه‌های مسکونی به عهده شرکت عملیات غیرصنعتی در ماهشهر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان