کد خبر : 1547
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
-

سید موسی حسینی کاشانی تاکید کرد؛

ضرورت نهضت تولید محتوا در فضای مجازی

ضرورت نهضت تولید محتوا در فضای مجازی
بوشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی تاکید کرد: نهضت تولید محتوای فضای مجازی و بهره گیری از آن برای انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی ضروری است.؛

به گزارش بوشهر نیوز، سید موسی حسینی کاشانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای تولید محتوا در فضای مجازی از سال گذشته پیگیری‌هایی صورت گرفت تا از ظرفیت‌های قم در این زمینه استفاده بهینه شود که خروجی این پیگیری‌ها، میزبانی نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال برای نخستین بار در این استان است.

وی با بیان اینکه قم میزبانی دوزادهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال را به عهده دارد، گفت: در این نمایشگاه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۸ تا ۳۱ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های قم به منظور توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه برای بسترسازی تعامل میان فعالان علاقه مند فضای مجازی و ایجاد تبادلات میان فعالان فرهنگی به منظور نهضت تولید محتوا در فضای مجازی است.

حسینی کاشانی، گفت: نمایشگاه قم متفاوت از نمایشگاه‌های مشابه به دنبال ایجاد تعامل میان تولیدکنندگان و همچنین عقد قرارداد برای کسب و کارهای فرهنگی در این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حضور ناشران و فعالان برجسته کشوری در حوزه فضای مجازی را از جمله ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: مخاطبان خاص این نمایشگاه، فعالان حوزه فضای مجازی برای ایجاد هم افزایی و عقد قرارداد همکاری میان فعالان این حوزه برای تولید نرم افزارهای اثرگذار است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال است گفت: این نمایشگاه در رونق کسب و کارهای فرهنگی در سال رونق تولید می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

نهضت تولید محتوا در فضای مجازی برای انتقال مفاهیم دینی ضروری است

حسینی کاشانی، با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای فرهنگی قم، گفت: این استان می‌تواند در زمینه‌های فرهنگی پشرو در کشور باشد که توجه به این ظرفیت‌ها در برنامه ریزی های فرهنگی اهمیت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، کثرت اساتید ممتاز در رشته‌های مختلف هنری از جمله ظرفیت‌های مهم قم دانست و افزود: باید با برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت‌های مهم فرهنگی قم در راستای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی جمهوری اسلامی نقش بهره برد.

وی ادامه داد: شناخت ظرفیت‌ها، برنامه ریزی برای استفاده از این ظرفیت‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های شایسته از جمله اقدام‌هایی است که همواره جزو اولویت‌های مهم در برنامه‌های فرهنگی این استان است.

حسینی کاشانی، کتاب و چاپ را از جمله ظرفیت‌ها و اولویت‌ها مهم استان قم دانست و گفت: برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی کتاب و اولین جشنواره مطبوعات دینی از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری در قم برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان