کد خبر : 1603
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰:۲۱
-

روزی که «ژاپنی‌ها» آرزو داشتند «ایرانی» باشند!

روزی که «ژاپنی‌ها» آرزو داشتند «ایرانی» باشند!

به گزارش بوشهرنیوز، سال‌ها است که غرب‌پرستان و واعظان بی دانش و امید بسته به کدخدا، ایران را با ژاپن مقایسه می‌کنند و این مقایسه را به منزله پتکی بر سر ملت ما فرود می‌آورند. اگرچه تولید ناخالص ملی کشور ژاپن ده برابر ایران است، اما روز گذشته بسیاری از ژاپنی‌ها آرزو داشتند ایرانی باشند

به گزارش بوشهرنیوز، سال‌ها است که غرب‌پرستان و واعظان بی دانش و امید بسته به کدخدا، ایران را با ژاپن مقایسه می‌کنند و این مقایسه را به منزله پتکی بر سر ملت ما فرود می‌آورند.

اگرچه تولید ناخالص ملی کشور ژاپن ده برابر ایران است، اما روز گذشته بسیاری از ژاپنی‌ها آرزو داشتند ایرانی باشند و حسرت اقتدار و شکوه و عزت افتخار آمیز موجود ایرانیان را خوردند.

روز گذشته رهبر مدبر و حکیم ما اقتدار و شجاعت و صلابت را به رخ جهانیان کشاند و ما از برکت این همه نعمت به شوق آمدیم اما رهبر ژاپن که پیام‌رسان ذلت و پادویی بیش نبود، باعث شد که مردان اول اقتصاد آسیا سرافکنده و ذلیل شوند.

شاید ژاپنی‌ها با دیدن صلابت و شجاعت رهبر جمهوری اسلامی، آرزو کردند که ای کاش می‌توانستند آمریکا را که ۷۵ سال تمام کشورشان را به اشغال و استعمار گرفته، از خاک خود خارج کنند اما باید بدانند که نه تنها نمی‌تواند در مقابل این زورگویان قد علم کنند بلکه باید در مقابل دستورات و تصمیمات ترامپ سر خم کنند و اگر نیاز باشد عذرخواهی و پوزش بطلبند!

امروز رهبر ما به درخواست ترامپ دیوانه و بد قول جواب صریحانه «نه» دادند و او را شایسته دریافت و ارسال هیچ پیغامی نداستند، این جاست که باید گفت رهبر مقاوم تا دستش در دست خداست، از هیچ مستکبر زورگویی هراس ندارد.

ژاپنی‌ها روز گذشته خیلی روشن فرق «عزت» و «ذلت» و فرق «مقاومت» و «تسلیم» را شناختند، ملتی که با مقاومت و ایستادگی استکبار جهانی را ذلیل می‌کند و کشوری که نه تنها اختیار از خود ندارد بلکه حتی زنان آنها در اختیار سربازان آمریکایی است و حق هیچگونه اعتراض ندارند!

دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن و واکنش صریح ایشان به درخواست مذاکره از ترامپ بار دیگر نشان داد که رکن مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه عزت، اقتدار، پیشرفت و استقلال را به ارمغان می‌آورد اما تسلیم محض شدن در مقابل استکبار جهانی باعث ذلیل و خوار شدن خواهد شد اگرچه در اقتصاد حائز رتبه اول بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مالک سه شنبه , 28 خرداد 1398 - 1:22

آفرین متن خوبی بود. واقعا بایدقدررهبری رابدانیم. ایران هیچوقت بله قربانگو نخواهدشد. مرگ برمنافق. مرگ برامریکا

Am سه شنبه , 28 خرداد 1398 - 15:56

الحق و الانصاف پاسخ رهبر عزیز بسیار صریح و منطقی و خوار کننده برای دشمن بود هرچند که فشار آمریکا بر ملت ایران بسیار سخت و گران است ولیکن همه ما از چنین پاسخی خوشحالیم امیدواریم عدالت و صداقت و درستکاری و مردم دوستی و عدم تزویر و ریا و عدم چپاول و حرام خواری و عدم حقه بازی و خباثت و عدم دو رویی و بی شرفی و….به عموم مسئولین مملکتی برگردد تا روز بروز دلگرمی همه مردم عزیز ایران و کل ۹۸ درصدی که انقلاب کردند و خون دادند وبه انقلاب رای مثبت دادند و هزاران آرزو و رویا بر اساس منویات اسلام در سر داشتند و عموما بر باد رفت دوباره با عملکرد درست مسئولین امیدوار شوند و انشاءا…که در مرحله اول حقوق و دارایی های ایران و ملت که متعلق به همع مردم ایران بود و در حال حاضر به ناحق به نام خیلی از مسئولین و فرزندانشان هست به نحوی با کارسازی دولتمردان الهی و اسلامی به نفع مردم برگردد و همچنین این همه فامیل بازی و رانت خواری مسئولین اصلاح شود و عدالت به معنای واقعی در همه ابعاد پیاده شود .البته هرچند که این موضوع خیلی سخت به نظر میرسد ولی امیدواریم چنین شود یا علی

آخرین اخبار

ایران و جهان