کد خبر : 1614
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
-

رسیدگی به سیل‌زدگان همین امروز انجام شود؛ فردا دیر است

رسیدگی به سیل‌زدگان همین امروز انجام شود؛ فردا دیر است
بوشهرنیوز:امام جمعه اهواز در خطبه ی نماز جمعه گفت: مسئله سیل همچنان موضوع اول استان است و رسیدگی به سیل‌زدگان همین امروز باید انجام شود و فردا دیر است. ؛

به گزارش بوشهر نیوز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز ضمن اشاره به اینکه همچنان اولویت خوزستان مسئله سیل است، اظهار کرد: همه دستگاه‌هایی که مسؤولیت رسیدگی به مناطق سیل‌زده استان را دارند و همچنین استان‌های معین خوزستان در رسیدگی به سیل‌زدگان باید بدانند که الان وقت رسیدگی به سیل‌زدگان است و فردا دیگر دیر است.

وی افزود: عزیزان جهادگری که در همه این چند ماه شب و روز برای حل مشکلات تلاش کردند را خدا خیر بدهد و از همین تریبون اعلام می‌کنم همچنان دست‌مان را به یاری جهادگران از سراسر کشور دراز می‌کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: دولت‌مردان نیز توجه کنند که وام‌ها و مبالغ بلاعوضی که قرار بوده به سیل‌زدگان اعطا شود امروز وقت آن است و فردا دیر است؛ همچنین بحث آب و برق و کشاورزی سیل‌زدگان نیز باید مورد توجه جدی مسؤولان مربوطه در اسرع وقت قرار بگیرد.

موسوی‌فرد ضمن گله از تعطیلی‌های پرشمار در فصل تابستان، ادامه داد: باید توجه داشت در شرایط جنگ اقتصادی، تعطیلی‌های بیش از حد نمی‌تواند کشور را به طراز انقلاب اسلامی برساند، البته مقصود من تعطیلی‌های مذهبی نیست و آن‌ها باید پابرجا باشد.

وی افزود: مدیر انقلابی در نظام اسلامی نباید در بند ۸ ساعت یا ۹ ساعت کار باشد و یک مدیر جهادی در طراز انقلاب باید گاهی روزی ۲۰ ساعت زحمت بکشد؛ این مدیر نباید زندگی اشرافی داشته باشد، نباید قانون را دور بزند و نباید حقوق نجومی بگیرد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: استفاده از رانت و به‌کارگیری بستگان دور و نزدیک نباید در میان مدیران انقلابی باشد؛ رژه رفتن با ماشین‌های آنچنانی در شأن مدیر نظام انقلاب اسلامی نیست و باید ساده‌زیستی را از مقام معظم رهبری یاد بگیریم.

موسوی‌فرد درباره مشی انقلاب اسلامی ایران در سیاست خارجی، عنوان کرد: امام به ما یاد داد اجازه سلطه به هیچ احدی ندهیم، اسلام‌مداری بر اساس دین‌باوری و ایستادگی برابر سیطره دشمن، ۲ کلیدواژه مهم امام خمینی(ره) بود که امروز رهبری عزیز نیز از این گزاره‌ها استفاده می‌کنند.

وی افزود: ممکن است در برخی مقاطع تاریخی و بر اساس نگاه سکولار خود آمریکایی‌ها در دنیا به جایی رسیده باشند اما این‌ها ظاهری است و آمارها و تفسیرها نشان می‌دهد که انحلال این آمریکا آغاز شده است.

امام جمعه اهواز در پایان گفت: وقتی وعده‌های قبلی محقق نشد، مذاکره ممنوع است و دلیلی ندارد؛ ما از امام‌مان یاد گرفته‌ایم که نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان