کد خبر : 1619
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
-

تاکید رهبرانقلاب بر ایستادگی و مقاومت

تاکید رهبرانقلاب بر ایستادگی و مقاومت
بوشهرنیوز:امام جمعه موقت آبادان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تاکید کردند. ؛

به گزارش بوشهر نیوز،حجت الاسلام فریحی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان گفت: برای استمرار حرکت انقلابی باید به بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب توجه ویژه ای شود و با برگزاری گردهمایی و هم فکری راهکارهایی رو در نظر داشته باشیم .
وی افزود: مقام معظم رهبری شروطی را برای این مسیر گذاشتند مثل ضرورت رسیدن به بازدارندگی همه جانبه که اجتماعی فرهنگی سیاسی اقتصادی و نظامی است .
خطیب جمعه آبادان خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید با تحول در رفتار و عمل در مقابل دشمن عاقلانه و شجاعانه با اقتدار عمل کنند.
وی در بخش دیگر خطبه ها به توجه به ترفند دشمن برای تضعیف اندیشه اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال این بود که با جنگ مردم را بترساند اما مردم با مقاومت ایستادند و آمریکا به دنبال بردن ایران پای میز مذاکره است.
حجت الاسلام فریحی با اشاره به برخورد با اقتدار و بسیار قوی رهبر معظم انقلاب در مقابل نخست وزیر ژاپن و بازتاب آن در رسانه های جهان گفت: نباید به آمریکایها اجازه نزدیک شدن دهیم و باید بر مسئله اصلی یعنی اقتصاد تمرکز کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان