کد خبر : 1640
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
-

تاکید امام جمعه عسلویه بر استقرار ادارات

تاکید امام جمعه عسلویه بر استقرار ادارات
بوشهرنیوز: امام جمعه عسلویه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان را استقرار ادارات دانست.؛

 حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه به بیانات رهبرانقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن اشاره کرد و افزود: دشمن چند سال کار می‌کند و کلی حساب و کتاب می‌کنند اما رهبری با یک جمله همه چیز آنها را زمین می‌زند.

به گزارش بوشهر‌نیوز، امام جمعه عسلویه افزود: تا این ملت بصیر و چنین رهبر آگاهی داریم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند کنند؛ در بحث سلاح هسته‌ای آقا فرمودند ما دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم و مخالف آن هستیم واگر قصد ساخت سلاح هسته‌ای داشتیم آمریکا نمی‌توانست کاری کند.

هاشمی‌نژاد مهمترین دستاورد کشور ما را قدرت دانست و گفت: موسسات کارشناسی تحقیقاتی بین المللی به قدرت جمهوری اسلامی اذعان دارند ما چون پشت به آمریکا کردیم پیشرفت کردیم و به قدرت رسیدیم.

امام جمعه عسلویه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان را استقرار ادارات دانست و گفت: هر اداره‌ای که بناست استقرار پیدا کند با امکانات کامل و چارت تشکیلاتی باشد برخی ادارات کمبود نیروی انسانی و تجهیزات دارند و نمی‌توانند کار مردم انجام دهند و باری از دوش مردم بردارند اگر هم می خواهند نیرویی برای ادارات بگیرند از ظرفیت خود شهرستان استفاده کنند.

هاشمی نژاد درد محرومیت را یکی از دردهای مردم شهرستان دانست و گفت: جای تاسف است در کنار این ظرفیت عظیم نفت و گاز و پتروشیمی افراد محروم زیاد باشد الان در شهرستان عسلویه هزار و ۴۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد باشند، این باور کردنی نیست خیلی از محرومین هم هستند که تحت پوشش نیستند واقعا نازیبا است.

وی با تاکید بر رفع محرومیت در شهرستان عسلویه افزود: باید از مسؤولین امر سوال شود چرا چنین است کسانی که سوار هستند از پیاده‌ها خبرندارند. هزار و یک بخشنامه می آورند که نخواهند به محرومان کمک کنند اگر می‌توانند کمک کنند و نمی کنند ظالم هستند هم به خودشان و هم به مردم محروم ظلم می کنند. کسؤولان نباید به سادگی از کنار مشکلات مردم بگذرند انگار هیچ خبری نیست، اینها پیرو کدام امام و مکتب هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان