کد خبر : 1669
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
-

عضو شورای شهر بوشهر؛

با هر نوع هنجارشکنی فرهنگی مقابله خواهم کرد

با هر نوع هنجارشکنی فرهنگی مقابله خواهم کرد
بوشهرنیوز: هاشم زاده بیان کرد: به اندازه سوزنی از اصولمان که توجه به خون شهدا و منویات رهبری در خصوص فرهنگ اسلامی کوتاه نخواهم آمد و با هر نوع هنجارشکنی فرهنگی مقابله خواهم کرد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، کیوان هاشم‌زاده  اظهار داشت: پس از آن که شش ماه از انتصاب سعیدی بر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر می‌گذرد به بهانه یک کار فرهنگی در قالب سومین دو سالانه ملی جایزه ادبی بوشهر شاهد اتفاقاتی بودم که قبلا آن را پیش‌بینی کرده بودم.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر در طی یک هفته گذشته اقدام به استفاده از تصاویر سناتورهای پهلوی و نویسنده‌ای معلوم الحال با درجه وابستگی به دربار در قالب بیلبوردهای تبلیغاتی شهری کرد که نشان از اضمحلال تفکر انقلابی در این سازمان است.

وی ادامه داد: البته شهردار بندر بوشهر را در این موضوع چندان دخیل نمی‌دانم بلکه معتقدم که افرادی در خارج از سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر به مسائل فرهنگی این سازمان خط داده و به دنبال مطامع حزبی و شخصی خود، این گونه برنامه‌ها را به اجرا در می‌‍آورند.

هاشم‌زاده درگفتگو با فارس بیان کرد: اگرچه دادستان بوشهر به این هنجارشکنی فرهنگی ورود کرده، اما به عنوان عضوی از شورای شهر بوشهر در نشستی که با حضور شهردار و هیأت مدیره سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر  برگزار می‌شود به این موضوع ورود خواهیم کرد و با بررسی کلیه ابعاد و جوانب این ننگ فرهنگی، به دنبال این هستیم که شهردار بوشهر برخورد لازم با عوامل دخیل در این موضوع را داشته باشد.

هاشم زاده بیان کرد: به اندازه سوزنی از اصولمان که توجه به خون شهدا و منویات رهبری در خصوص فرهنگ اسلامی کوتاه نخواهم آمد و با هر نوع هنجارشکنی فرهنگی مقابله خواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان