کد خبر : 1678
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
-

در بوشهر؛

از خدمات ۱۵ساله بحرالعلوم قدردانی شد

از خدمات ۱۵ساله بحرالعلوم قدردانی شد
بوشهرنیوز: معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح نماد اتحاد و همدلی هستند و اقتدار، توانمندی و استقامت آنان سبب عزت و افتخار ایران شده است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، حجت الاسلام عباسعلی فراتی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: نیروهای مسلح در خط مقدم استقامت قرار دارند و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ارتقای توانمندی و اقتدار خود اعم از ارتش و سپاه در ابعاد زمینی، هوایی، دریایی و انتظامی افتخار آفرینی کرده‌اند.
وی بیان کرد: نقش نیروهای مسلح شامل سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در تأمین امنیت بسیار مهم است و استان بوشهر در این عرصه، از جایگاه و رتبه بالایی برخوردار است.

معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح اظهارداشت: نظارت، اشراف، حفاظت و امنیت یار و کمک دهنده فرماندهان نیروهای مسلح در اجرای امور است.

فراتی اضافه کرد: کیفر خواست در کمیسیون انضباطی از سوی فرمانده صادر می‌شود که این نقش مهم فرماندهان در این عرصه را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های گوناگون و اقیانوس‌ها اضافه کرد: مقابله با دزدان دریایی در آب‌های دور و اقیانوس‌ها نشان از توانمندی بالای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار بوشهر گفت: نیروهای مسلح در این استان مهم و استرتژیک با اتحاد و همدلی توانسته‌اند از موفقیت بالایی برخوردار باشند.

عبدالکریم گراوند افزود: رعایت اخلاق اسلامی در بین نیروهای مسلح سبب کاهش جرایم و پرونده‌های قضائی شده که این بیانگر نهادینه شدن فرهنگ اسلامی و تدبیر فرماندهان است.
وی اظهار داشت: امنیت استان بوشهر با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در ابعاد گوناگون پایدار است.

استاندار بوشهر بیان کرد: توجه به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح به عنوان یک اولویت مورد تاکید قرار داد و تاکنون مورد خاصی برای مطرح کردن در شورای تامین استان ارائه نشده است که این بیانگر اخلاق محوری در بین نیروهای مسلح است.

رئیس دادگستری استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح استان بوشهر با اتحاد و وحدت رویه از جایگاهی مهم در کشور برخوردار است که این مهم سبب شده نیروهای مسلح دارای کمترین پرونده قضائی و جرم باشند.
علی جمادی افزود: پیشگیری از وقوع جرم به عنوان محوری‌ترین برنامه در دستگاه قضائی در استان بوشهر است.
وی ادامه‬ داد: سازمان قضائی نیروهای مسلح تنها مرجعی است که به پرونده‌های قضائی و جرایم در حوزه‌های نظامی و انتظامی به صورت تخصصی رسیدگی می‏‌کند و از این رو مسئولیت سنگینی بر دوش دارد.
جمادی گفت: امنیت پایدار در استان بوشهر مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که زمینه رشد و پیشرفت این استان در ابعاد گوناگون را فراهم کرده است.
وی بیان کرد: مهمترین عامل در کاهش جرم در نیروهای نظامی و انتظامی پیشگیری از وقوع جرم و آگاه سازی است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پیشگیری از وقوع جرم از مهمترین اولویت سازمان قضائی نیروهای مسلح است.

سردار علی رزمجو افزود: استان بوشهر در منطقه مهم و استراتژیک قرار دارد وشناورهای آمریکایی همواره مورد رصد نیروهای مسلح استان بوشهر هستند.
وی با بیان اینکه امنیت استان بوشهر پایدار و مستمر است ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی در سازمان قضائی استان بوشهر همواره برگزار می‌شود که نتیجه آن کاهش جرایم در نیروهای مسلح است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: با اتحاد و همدلی نیروهای مسلح، اقتدار این نیرو در استان بوشهر دو چندان شده که سبب ارتقا اشراف و آمادگی عملیاتی آنها در اجرای مأموریت‌هاست.
وی بیان کرد: هیچ قدرتی در جهان تاکنون بجز جمهوری اسلامی ایران نتوانسته آمریکا را به زانو درآورد که این مهم در ۲۲ دی سال ۱۳۹۴ نیروی دریایی سپاه، متجاوزان آمریکایی را در خلیج فارس به زانو درآورد که نشان از اقتدار و توان نیروهای مسلح است.
در این آیین رضا چیتی فداقن به عنوان رئیس قضائی سازمان نیروهای مسلح استان بوشهر معرفی و از خدمات ۱۵ ساله سیدمحمدرضا بحرالعلوم قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان