کد خبر : 1719
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۶:۰۰
-

در نشست شورای اداری استان مطرح کرد؛

اتمام حجت گراوند با مدیران خود / هشدار به قانون شکنان انتخاباتی

اتمام حجت گراوند با مدیران خود / هشدار به قانون شکنان انتخاباتی
بوشهرنیوز: استاندار بوشهر گفت: کلید واژه ما در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قانونمداری، رعایت اصل بی طرفی، انتخابات پاک و سالم در تراز جمهوری اسلامی است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، عبدالکریم گراوند دوشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: رعایت اخلاق وجه تمایز انتخابات ها در نظام جمهوری اسلامی و کشورهای غربی است که باید این اصل به صورت کامل رعایت شود.

وی بیان کرد: برای رسیدن به کرسی مجلس شورای اسلامی و جلب چند آرا افراد از ادبیات عوام فریبانه، توهین آمیز و بدون پشتوانه استفاده نکنند.

گراوند گفت: مدیریت استان و دستگاه های نظارتی اجازه نمی دهد افراد برای جلب آرا از هر لفظی استفاده کنند وهیات های اجرایی باید نظارت لازم را داشته باشند.

وی گفت: افتخار همه ما این است که زیر پرچمی خدمت می کنیم که بنیانگذار آن امام راحل و امروز رهبر معظم انقلاب است و ما بعنوان استانداری، فرمانداران و بخشداران برای برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد تلاش می کنیم و از همه کسانی که خود را برای ورود به این عرصه آماده می کنند می خواهم خود را برای خدمت به مردم آماده کنند.

گراوند افزود: افرادی که قصد کاندیدا شدن برای انتخابات  دارند می توانند پیشنهاد و انتقاد کنند اما با ادبیات درست و به جا نه با ادبیات توهین آمیز این کار را انجام دهند.

وی تاکید کرد: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا عهد ببندیم انتخابات را بر مدار اخلاق اسلامی جلو ببریم و در جهت توسعه و آبادانی استان حرکت کنیم.

وی با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: به نظر می رسد سردمداران آمریکا حرکت عوام فریبانه ای برای فریب افکارعمومی را شروع کردند.

گراوند اضافه کرد: آنان از طرفی به دنیا القا می کنند که ما اهل گفت وگو هستیم و از طرفی از کلید واژه فشار حداکثری استفاده می کنند.

وی ادامه داد:  اگر از افکار عمومی جامعه نظرسنجی شود پاسخ قاطعانه رهبر آن چیزی بود که مردم می خواستند.

استاندار بوشهر یادآور شد: مردم ایران هشت سال جنگ و شدیدترین تحریم ها را تحمل کردند که عزت، سربلندی آنها زیرسوال نرود.

گراوند اظهار کرد: آمریکا به دنبال گفت وگو و مذاکره نیست بلکه آنها به دنبال فریب افکار عمومی هستند و نمونه این بدعهدی را به خوبی در برجام شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: ملت ایران فریب این رفتارهای فریبکارانه را نمی خورند و این رفتارها بر اتحاد، انسجام و آن عرق ایرانی، اسلامی ایرانیان هیچ تاثیری ندارد.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان شانگهای افزود: ایران هراسی آنها مانع از حضور مسئولان رده بالای کشور در مجامع و نقش تاثیر گذار ایران نمی شود.

گراوند با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث آب گفت: امروز با افتخار می گویم هرچند کارهای زیادی در ۴۰ سال گذشته انجام شده اما کارهایی که در بخش آب در یک سال گذشته تاکنون انجام شده بی نظیر بوده است.

وی گفت: با توجه به افزایش درجه حرارت از یکم تیرماه ساعت کاری دستگاه های اجرایی این استان  تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

گراوند افزود: این تصمیم برای کاهش مصرف برق در زمان پیک مصرف و جلوگیری از خاموشی است.

پیش از این ساعت کار دستگاه های اجرایی از ساعت ۶:۳۰تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه بود.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای این مصوبه هستند و بعد از این ساعت باید اداره ها تعطیل و دستگاه هایی که بعد از ساعت کاری اقدام به خاموش کردن کولرها نکنند برق آنها قطع می شود.

گراوند گفت: همچنین در راستای کاهش مصرف آب نیز دستگاه های اجرایی ملزم به استفاده از ابزار و وسایل کاهنده هستند.

وی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خواست از بروز حوادث و آتش سوزی ها پیشگیری کنند.

استاندار بوشهر برضرورت تسهیل در امر سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

وی یادآور شد: جلسه های استانی و ملی در خصوص کارگروه ملی کاهش آلایندگی ها در عسلویه تشکیل شده نظر استان ابلاغ شده و امروز در سازمان برنامه و بودجه نشست مقدماتی کارگروه ملی درحوزه الایندگی عسلویه برگزار و با تائید پیشنهادات استان دراین نشست این پیشنهاد ها در دستور کار نهایی کارگروه ملی قرار می گیرند و بعنوان مصوبه تبدیل می شود.

گراوند اضافه کرد: همچنین پی گیری های لازم برای راه اندازی مراکز پایش عسلویه و کنگان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان