کد خبر : 1937
تاریخ انتشار : جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
-

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان؛

دستگاه قضا به‌ خوبی به برخورد با دانه‌درشت‌ها پرداخته است

دستگاه قضا به‌ خوبی به برخورد با دانه‌درشت‌ها پرداخته است
بوشهرنیوز: امام جمعه اهواز گفت: بیانه گام دوم، منشور انقلاب اسلامی است و راهبردهای نظام مقدس اسلامی را در ۴۰ سال آینده تبیین می‌کند، بنابراین باید به آن‌ها عینیت ببخشیم. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهواز، با اشاره به برخی سوء استفاده‌ها از وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: در بازار یک روز شکر، یک روز برنج و روز بعد، دیگر نیازمندی‌های مردم مورد طعمه سرمایه‌داران مفسد است؛این افراد نقطه ضعف مسؤولان را خوب شناسایی کرده‌اند و هر ماه یک کالا را از گردونه بازار خارج و در انبارها مخفی می‌کنند و به این وسیله میلیاردها تومان پول به جیب می‌زنند و مردم را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند.

وی افزود: دستگاه قضا اخیراً به‌ خوبی به موضوع برخورد با دانه‌درشت‌ها پرداخته است و درخواست مردم هم ادامه این مسیر مستمر و قاطعانه است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت انتشار بیانیه گام دوم انقلاب در میان مردم، عنوان کرد: بیانه گام دوم، منشور انقلاب اسلامی است و راهبردهای نظام مقدس اسلامی را در ۴۰ سال آینده تبیین می‌کند؛ بنابراین باید به آن‌ها عینیت ببخشیم.

وی گفت: روابط عمومی ادارات تلاش کنند فرازهایی از بیانیه گام دوم را که برجسته است در منظر مردم قرار دهند و شهرداری‌ها نیز می‌توانند این کار را در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر انجام دهند.

سیاست تبلیغی دشمن مایوس‌سازی است

موسوی فرد با اشاره به بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: در بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب آمده است که سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن مایوس‌سازی مردم و مسؤولان با خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش و انکار محسنات بزرگ است.

وی افزود:  توانمندی در عرصه تجهیزات نظامی، حوزه سلامت و پزشکی، تولیدکننده دکل‌های انتقال برق، فناوری لیزر، نانو دارو، صنعت سدسازی، تولید پهپاد رادارگریز، موشک، سریع‌ترین اژدر، خودکفایی بنزین، ربات‌های انسان‌نما و نیروگاه خورشیدی بخشی از دست‌آوردهای کشور پس از انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این‌که علت موفقیت چین در اقتصاد استقلال از آمریکا، برنامه‌ریزی دولت و همراهی مردم بود، عنوان کرد: اگر قرار است به شعار رونق تولید برسیم باید مردم و مسؤولان در کنار هم باشند؛ مسؤولان باید به دنبال کیفیت‌بخشی به کالای داخلی باشند و مردم نیز با خرید کالای داخلی زمینه اشتغال کارگران ایرانی را فراهم کنند.

وی گفت: موفقیت‌ها و دست‌آوردهای سال‌های گذشته در سایه تفکر مدیریت انقلابی و جهادی رخ داده است و باید توجه کنیم که موفقیت‌های ۴۰ سال انقلاب در دل تحریم‌ها به‌دست آمده است.

مسئله سیل اولویت اول خوزستان است

امام‌ جمعه اهواز با بیان این‌که مسئله سیل اولویت اول خوزستان است، اظهار کرد: مسؤولان مشکل آب شرب و کشاورزی راحل کنند؛ به گفته استاندار خوزستان منابع آبی ما سرشار است اما این به معنی اسراف کردن نیست و روستاهای بالادست و پایین‌دست باید از مقدار برابر آب کشاورزی برخوردار باشند.

وی افزود: مناطق متعددی از شهر اهواز همچنان با قطع آب شرب مواجه هستند که نیازمند تلاش بیشتر و مسؤولان برای حل مشکل آب و فاضلاب است.

موسوی فرد با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در خصوص اشتغال جوانان، عنوان کرد: در بحث امنیت و سرقت فقط به نیروی انتظامی نگاه می‌شود درحالی‌ که باید ۱۶ دستگاه در کنار هم قرار بگیرند که خروجی آن امنیت برای استان شود.

وی گفت: توجه ویژه به قشر محروم و مناطق کم برخوردار از اولویت‌های اصلی مسئولان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان