کد خبر : 2023
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
-

انتصابات سطح عالی جدید در استان خوزستان

انتصابات سطح عالی جدید در استان خوزستان

استاندار خوزستان در احکام جداگانه ای سه انتصاب جدید را در استانداری رقم زد که انتصاب سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی بعد از ماه ها بلاتکلیفی این سمت، نقطه عطف آنها بود. به گزارش بوشهرنیوز ، غلامرضا شریعتی طی احکام جداگانه ای حبیب الله آصفی را به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری، کیامرث

استاندار خوزستان در احکام جداگانه ای سه انتصاب جدید را در استانداری رقم زد که انتصاب سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی بعد از ماه ها بلاتکلیفی این سمت، نقطه عطف آنها بود.

به گزارش بوشهرنیوز ، غلامرضا شریعتی طی احکام جداگانه ای حبیب الله آصفی را به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری، کیامرث حاجی زاده را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و سید علی بحرینی مقدم را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب کرد.

پیش از این حبیب الله آصفی تا سال ۹۲ در سمت فرماندار دزفول، کیامرث حاجی زاده در سمت مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان و سید علی بحرینی مقدم در سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان مشغول فعالیت بودند.

معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان بعد از بازنشستگی دهقان معاون سابق، چندین ماه بلاتکلیف بود که با آمدن آصفی انتظار می‌رود شرایط در این معاونت حساس تغییر کند./ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان