کد خبر : 2028
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۳:۵۶
-

لازمه ی تشکیل دولت جوان ،مجلس جوان است

لازمه ی تشکیل دولت جوان ،مجلس جوان است
بوشهرنیوز: جوان متدین و انقلابی به بینش ودرایت رهبری ایمان دارد و این با در نظر گرفتن مواضعی که معظم له طی این سالها اتخاذ کرده اند کاملا مشهود و ملموس است. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، مقام معظم رهبری بارها به جوان گرایی تأکید و توصیه داشته اند و خود ایشان با انتصاب جوانان این امر را عملی نیز مورد تأکید بیشتر قرار داده اند.
دولت بارها و بارها چوب بی توجهی به منویات رهبری را خورده است با این حال هنوز آنطور که شایسته است توجهی به فرمایشات ایشان ندارد و به قول معروف خر خودش را می راند.
همان گونه که قبلا نیز اشاره کردیم و رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کرده بود هر کجا ازجوانان استفاده کنیم مدیریت بهتر و کارآمدتری خواهیم داشت ، اما اگر بخواهیم دقیقا موضوع را بررسی کنیم منظور و مقصودمان از جوان گرایی چیست؟

به طور کلی در همه ی ساختارهای نظام باید از جوانان استفاده کنیم و از پند پیران هم بهره ببریم و فرقی بین قوه قضاییه ، مقننه و مجریه در این امر نیست ، مجلس ما یک مجلس پیر و فرتوت است ، انتظار رشد و بالندگی از یک مجلس پیر امری غیرممکن است که اگر ممکن بود تا به امروز سفره های مردم شاهد آن بودند ، به طور جدی کشور نیازمند یک تحول بنیادین است و این امر باید از مجلس آغاز گردد ، ساختار مجلس به کلی باید جوان شود تا این وضع نابسامان موجود در کشور احیا گردد.


البته وقتی از جوان سخن میگوییم مقصود و منظورمان هر جوانی نیست ، بلکه جوان متدین انقلابی که فرامین رهبری را با گوش جان بشنود و لبیک بگوید ، اکثر پیران ما چه در مجلس و چه در دولت آنطور که حق مطلب است نسبت به توصیه ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب توجه نشان نداده و هم اکنون نیز نمی دهند که نمونه مشهور و معروف آن برجام است ، با این حال هنوز که هنوز است در دولت میبینیم عده ای از خطاهای خود دفاع کرده و همچنان راه خودشان را می روند.

جوان متدین و انقلابی به بینش ودرایت رهبری ایمان دارد و این با در نظر گرفتن مواضعی که معظم له طی این سالها اتخاذ کرده اند کاملا مشهود و ملموس است.
یک جوان انقلابی تشنه ی خط دهی رهبرش است و منتظر است تا او اشاره کند و وی اقدام در خور شأنی انجام دهد حال آنکه اکثر پیران ما عملا شنیدن و نشنیدن بیانات رهبری برایشان فرقی نمی کند ، نه تغییری در دیدگاهشان میدهند و نه در تصمیماتشان!

چنان چه به این هشدارها توجه شود ، شاید بتوان خرابکاری های گذشته را با نیروی تازه قوا جبران کرد و کشور را و آرمان های امام و انقلاب را که از مهمترین آنها توجه به ضعفا و محرومین بود ، پیش برد در غیر اینصورت و ادامه راه گذشته ما را با نتایج جدیدی رو به رو نخواهد کرد و ننگ و بی آبرویی آن متوجه مسئولانی خواهد بود که یا نااگاهانه یا آگاهانه و عامدانه مسبب این جریانات بوده اند.
چنانچه مسئولین به این حرفها اهمیت ندهند وظیفه نیروی جوان انقلابی است که مطالبات و حقوق خود را از دستگاههای دولتی مطالبه کنند به همان شیوه ی آتش به اختیاری که رهبری فرمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان