کد خبر : 2062
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
-

علی همگام با علی (ع) / آثار بررسی مرام معیشت رهبری چیست

علی همگام با علی (ع) / آثار بررسی مرام معیشت رهبری چیست
بوشهرنیوز: آثار بررسی مرام معیشت رهبری این است که اگر مردم بدانند رهبرشان با حداقل ها زندگی می کند ، شبیه ضعیف ترین انسان ها از لحاظ مالی ، آن وقت است که با گوش جان ندایش را لبیک می گویند و پشت رهبرشان در می آیند و دست زالو صفتان را از این مرز و بوم قطع می کنند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، یک موقع است بحث تبلیغات است و بزرگ کردن کوچک ها ، از کاه کوه ساختن ها ، یک وقت است که واقعیت ها و هست ها بیان میشود.
به اقرار دوست و دشمن رهبر معظم انقلاب بسیار ساده زیست است ، شاید این سوال پیش بیاید که چطور شده دشمنان انقلاب دایه ی مهربان تر از مادر شده اند؟
جواب این است که وقتی چیزی آنقدر عیان است که قابل پوشش نیست آنها از روی عقل معاش هم که شده ناچارند اقرار کند بعد از آن یک اما می آورند ، رهبر انقلاب فردی بسیار ساده زیست است اما ، بعد از این اما حرف خودشان را میزنند که مخاطب باور کند ، اما بعد از این اما را به گور خواهند برد با بصیرت و بینش جوانان انقلابی و پیرو راستین رهبرشان.
اگر مقام معظم رهبری به دولت بگوید آخر چرا چنین تدبیر کرده ای که شاهد این وضع نابسان کشور باشیم و دولت پاسخ دهد:من اِن میلیون رأی داشته ام و چند میلیون مردم پشت من هستند!این وضعیت این است و جز این نیست که به خاطر کم کاری های نیروهای انقلابی صورت گرفته است.چرا ایشان به بصیرت تأکید میکنند؟


نیروهای انقلابی اگر بدون آگاهی اقدام کنند یا اقدام تند خویانه داشته باشند این به مراتب ضررش بیشتر است از اهمال کاری!
به هر شکل رهبری را با امیرالمؤمنین (ع)مقایسه نمی کنیم که ایشان خودشان منع فرمودند و لکن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟
ماجرای ارتقای تلویزیون آنالوگ به دیجیتال که با پا درمیانی رئیس سازمان صدا و سیما صورت گرفت ، رهبری را متقاعد کردند که به خاطر تغییر ساختار رسانه ای چاره ای جز خرید تلویزیون دیجیتال نداریم و دست آخر آقا مجاب شدند و فرمودند:ارزان ترین تلویزیونی که تصویر بگیرد را تهیه می کنیم.
رهبری زندگی خودش را با پایین ترین طبقه ی اقشار جامعه تنظیم کرده است ، این جز مسلک امیرالمؤمنین (ع)است؟
یا اوایل فرمودند نمیشود همین پیکان را ضد گلوله کنید ، نیاز به این تشریفات نباشد؟
در تمام اعمال و رفتارشان زهد و تقوا مشهود است و همین است که مثل کوه استقامت دارند و در برابر دولتی که خطاهای جبران ناپذیر داشته است ، با لبخندی حاکی از دلسوزی و مهربانی رو به رو میشوند و همچنان به راهنماییهای پدرانه ی خود ادامه می دهند .
این همان مرام حضرت علی نیست که علی رغم همه ی کم لطفی ها باز به حکومت و مردم خدمت می کردند؟
ما عادت کرده ایم همواره از گذشتگان بگوییم که مثلا حضرت امام (ره)را ، علامه طباطبایی(ره) را و غیره را کسی نشناخته است در حالیکه مقام معظم رهبری را هم کسی نشناخته است.
آثار بررسی مرام معیشت رهبری این است که اگر مردم بدانند رهبرشان با حداقل ها زندگی می کند ، شبیه ضعیف ترین انسان ها از لحاظ مالی ، آن وقت است که با گوش جان ندایش را لبیک می گویند و پشت رهبرشان در می آیند و دست زالو صفتان را از این مرز و بوم قطع می کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فاضلی یکشنبه , 16 تیر 1398 - 19:52

بهتر است تلاش فرهنگی کنیم تا این انسان شریف را همگان عمیق و آنطور که شایسته است بشناسند. فرای مرز ایران و بین غربی ها بدلیل کار فرهنگی موثر ایشان احترام بالایی دارند.

آخرین اخبار

ایران و جهان