کد خبر : 2098
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
-

زرینچه استقلال رادرک میکندیاترک؟

زرینچه استقلال رادرک میکندیاترک؟
بوشهرنیوز: او تاکنون در تیم‌های ژاندارمری ، کشاورز تهران ، استقلال تهران و صبای قم بازی کرده و در تیمهایی همچون آلومینیوم اراک، آلومینیوم هرمزگان، کاوه تهران، راهیان کرمانشاه و شهرداری یاسوج مربی‌گری کرده و هم اکنون سرپرست باشگاه فوتبال استقلال تهران است.؛

به گزارش بوشهرنیوز ، پس از استعفای اصغر حاجیلو از سرپرستی استقلال ، به حکم امیرحسین فتحی، جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان استقلال انتخاب شد.
در حکم امیرحسین فتحی برای جواد زرینچه چنین آمده است:
برادرارجمند جناب آقای جواد زرینچه نظر به تعهد، توانمندی، سوابق درخشان و تجارب ارزشمندتان در عرصه باشگاهی و ملّی به این وسیله جنابعالی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ایران منصوب می کنم.
انتظار می رود جواد زرینچه این پیشکسوت فوتبال در مورد برنامه های پیشبردی اش برای باشگاه استقلال طرح و برنامه هایش را ارائه دهد و به سوالاتی از این قبل پاسخ دهد:

  1. آیا زرینچه برای پیشرفت باشگاه استقلال طرح و برنامه ای دارد یا به قول معروف به روش هر چه پیش آید خوش آید می خواهد عمل کند ؟
  2. اگر طرح مدونی برای باشگاه را در یافته های خود دارد به زودی عملیاتی می کند یا خیر؟
  3. آیا قصد پی ریزی طرح مدونی در جهت ارتقای این باشگاه و جبران شکست های پی در پی این تیم پرطرفدار را دارد یا خیر؟

جواد زرینچه، متولد ۱ مرداد ۱۳۴۵ در شهر هریس (آذربایجان شرقی) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران بوده‌است و هم اکنون سرپرست باشگاه فوتبال استقلال تهران است.
او تاکنون در تیم‌های ژاندارمری ، کشاورز تهران ، استقلال تهران و صبای قم بازی کرده و در تیمهایی همچون آلومینیوم اراک، آلومینیوم هرمزگان، کاوه تهران، راهیان کرمانشاه و شهرداری یاسوج مربی‌گری کرده و هم اکنون سرپرست باشگاه فوتبال استقلال تهران است. زرینچه ۱۴ سال برای باشگاه فوتبال استقلال بازی کرد و سابقه کاپیتانی این تیم را داراست.
جواد زرینچه جزو پنج بازیکنی است که از مرز ۳۰۰ بازی در استقلال گذشته است و بعد از محمود فکری بیشترین تعداد بازی را با پیراهن استقلال انجام داده است.همچنین او جزو بازیکنان ایران در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود و در این بازیها در هر سه بازی برای ایران به میدان رفت و در بازی برابر تیم ملی آمریکا، حمید استیلی ارسال زیبای زرینچه را تبدیل به گل قرن کرد تا بدین ترتیب یک پاس گل به نام این بازیکن در جام‌جهانی ثبت شود.
افتخارات زرینچه همراه با استقلال تهران
قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۷۰ به همراه تیم استقلال تهران-نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در فصل ۲۰۰۲–۲۰۰۱ به همراه استقلال تهران-قهرمانی در لیگ قدس فصل ۶۹–۶۸ به همراه تیم استقلال تهران-قهرمانی در لیگ آزادگان فصل ۷۷–۷۶ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در لیگ آزادگان فصل ۸۰–۷۹ به همراه تیم استقلال تهران-قهرمانی در جام حذفی ۷۵–۷۴ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در جام حذفی ۷۹–۷۸ به همراه تیم استقلال تهران-قهرمانی در جام حذفی ۸۱–۸۰ به همراه تیم استقلال تهران
و قهرمانی در جام باشگاه‌های تهران در سال ۷۰ به همراه استقلال تهران
استقلال برای استفاده از تجارب بزرگان و پیشکسوتان با حضور جواد زرینچه خصوصا با سوابق درخشانش به منظور هدایت، نظارت و حمایت از بازیکنان تیم بعنوان مدیر و سرپرست تیم استقلال رنگ تازه ای به خود گرفت با این حال باید دید زرینچه قصد ارائه ی برنامه اش برای باشگاه را دارد و یا اصلا ایده ای برای موفقیت های آتی باشگاه در نظرگرفته است یا خیر؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان