کد خبر : 2156
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
-

عمق تفاوت مدیریت انقلابی با مدیریت غیرانقلابی

عمق تفاوت مدیریت انقلابی با مدیریت غیرانقلابی
بوشهرنیوز: امروز اگر ما در زمینه تسلیحات نظامی و ساخت موشک‌های دوربرد نقطه‌زن به رشد و پیشرفت شگرفی دست پیدا کردیم، همه آن مدیون نگاه انقلابی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، همواره تفکر انقلابی چاره‌ساز کشور بوده است. هر کجا که دم از این نوع تفکر زدیم و طبق آن بر مدار جامعه و بین‌الملل گام برداشتیم، به رشد، پیشرفت و موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کردیم.

اما هرگاه مردم و مسؤولان ما بدون توجه به این شاخصه مهم و حیاتی تصمیم گرفته یا عمل کردند، با ذلت و خواری به بن‌بست رسیدیم که در پی آن مشکلات عدیده ما، چند برابر شد.

در روزهای گذشته بزرگ‌ترین پهپاد آمریکایی با بالاترین تکنولوژی در ارتفاع ۶۰ هزار پا توسط نیروی هوایی سپاه ساقط شد، این اقدام علاوه بر اینکه باعث شد، موج خبری در رسانه‌های مطرح جهان راه بیفتد، عامل شکستی مفتضح برای آمریکا بود و رئیس جمهور این کشور به‌صورت آشکار از مواضع قبلی خود عقب‌نشینی کرد.

امروز اگر ما در زمینه تسلیحات نظامی و ساخت موشک‌های دوربرد نقطه‌زن به رشد و پیشرفت شگرفی دست پیدا کردیم، همه آن مدیون نگاه انقلابی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است.

رهبری که با نگاه ژرف اندیش خود همواره رشد و پیشرفت در تمام عرصه‌ها را برای مردم و کشور خود خواسته و امروز بدون شک به قدرت برتر منطقه رسیده‌ایم که حاصل این نوع نگاه و مدیریت است.

امروز حتی اگر در زمینه دستیابی به دانش هسته‌ای، تولید علم، راه یافتن به فضا، توسعه منابع انسانی و سلول‌های بنیادی به رشد رسیدیم، مدیون توصیه‌ها و نگاه انقلابی رهبری هستیم.

امام خامنه‌ای همواره با نگاه راهبردی و با دوراندیشی جوانان و جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق داده و هیچگاه مقهور قدرت‌های شرق و غرب و روبه زوال نشده است.

پس سبک مدیریت انقلابی و جهادی در هر کجا که باشد چه در بحث علم و دانش، چه اخلاق، چه تسلیحات نظامی و چه اقتصاد و فرهنگ، باعث به وجود آمدن رونق همه جانبه می‌شود.

اما مدیریت غیر‌انقلابی که بر بخش‌های از نظام مدیریتی کشور چیره شده، همیشه با
بالاترین هزینه و کمترین بازده ارزیابی است.

سال‌های متمادی است که رهبر معظم انقلاب شعار سال در عرصه اقتصادی تعیین می‌کنند اما با وجود مشی لیبرالی و غیر‌انقلابی برخی مدیران اتفاق خاصی نمی‌افتد.

اگر امروز رونق تولید و اقتصاد مقاومتی اجرا نمی‌شود و یا اینکه کشور دست و پا گیر مشکل اقتصادی و معیشتی است و یا اینکه فقر، فساد و تبعیض همواره نظام را تهدید می‌کند و یا اینکه ترس از استکبار ذلت را به بدنه برخی مدیران و برخی از جامعه وارد کرده، همه و همه ناشی از مدیریت غیر‌انقلابی است.

این نوع مدیریت غیر‌انقلابی و متوسل شده به غرب و حرکت کرده در مسیر لیبرال در عرصه داخلی و خارجی متبلور است.

برای مثال آن روز که پهپاد آمریکایی در آسمان ایران ساقط شد و غرور ملی در ایران رنگ گرفت و شور و شوق و هیجان در تمام ملت‌های مظلوم تزریق شد، تعدادی از چهره‌های سیاسی غیر‌انقلابی در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل متحد ملتمسانه درخواست می‌کنند که دولت آمریکا را بر سرعقل آورده تا به برجام برگردد و تحریم‌ها را بردارد و سایه جنگ را در منطقه محو سازد.

این نوع رفتار و صدها رفتار دیگر مثل آن عمق تفاوت بین عنصر انقلابی و غیر‌انقلابی در تمام عرصه‌های را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان