کد خبر : 2245
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۳:۱۳
-

ارائه الگوی جدید مدیریتی توسط آیت‌الله رئیسی

ارائه الگوی جدید مدیریتی توسط آیت‌الله رئیسی
بوشهرنیوز: حضور بدون محدودیت در میان مردم و ارتباط شفاف با آنها از جمله در مترو، بازار، حرم امام رضا(ع) و… دیدار و برگزاری نشست با نخبگان و کارشناسان و متخصصان و بازدید غیر منتظره با هدف کشف مشکلات از دادگاه و دادگستری‌ها و عزل و نصب‌های دقیق و به موقع و مدبرانه در درون قوه اقدامات بسیار بلند آیت‌الله رییسی در مدت کوتاه سکانداری این قوه است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، آیت‌الله رئیسی در این مدت چند ماهه سکانداری قوه مهم و اثرگذار قضائیه به شدت کارهای اساسی و راهبردی را در دستور کار خود قرار داد که قانون «از کجا آورده‌ای» و قانون احترام به ارباب رجوع نمونه‌ای از این اقدامات حیاتی است.

آیت‌الله رئیسی با ورود به قوه عدلیه از همان ابتدا به دنبال تحول جدی و جدید در درون این قوه و به تبع در اجتماع بود که برای این امر از همان ابتدای تصدی‌گری آستین‌های خود را بالا زد.

حضور بدون محدودیت در میان مردم و ارتباط شفاف با آنها از جمله در مترو، بازار، حرم امام رضا(ع) و… دیدار و برگزاری نشست با نخبگان و کارشناسان و متخصصان و بازدید غیر منتظره با هدف کشف مشکلات از دادگاه و دادگستری‌ها و عزل و نصب‌های دقیق و به موقع و مدبرانه در درون قوه اقدامات بسیار بلند آیت‌الله رییسی در مدت کوتاه سکانداری این قوه است.

مبارزه بدون تعارف و دقیق با فساد در هر عرصه و زمینه و منتسب به هر کی را باید از دیگر خصوصیات برجسته به نمایش در آمده در این مدت توسط آیت‌الله رئیسی برشمرد.

باید گفت که آیت‌الله رئیسی برای احقاق حقوق عامه و مبارزه با فساد که به تعبیر وی این فساد زیبنده نظام نیست، خط قرمزی ندارد و برای این امر با هیچ کسی عهد اخوتی نبسته است که این امر باعث شده رئیسی در این مدت اخیر اقداماتی را انجام دهد که در سال‌های قبل گیر بود.

دادرسی سریع و به موقع و مبارزه با فساد بدون تعلل را از دیگر صفات برجسته باید شمرد، همواره قوه‌قضاییه به عدم دادرسی سریع به پرونده‌ها متهم می‌شد که البته تا حدودی این مطلب درست بود، اما اکنون با ورود چند ماهه رئیسی به قوه قضاییه این مشکل در حال برطرف شدن است.

ظاهرا آیت‌الله رئیسی به دنبال مشی نوین و متفاوت در درون قوه قضاییه است، مشی که برای احقاق حقوق عامه تا آخرین نفس اقدام می‌کند، مشی که برای مبارزه با فساد هیچ چیزی جلودار آن نیست، مشی که برای خدمت به مردم هیچگاه خسته نمی‌شود و مشی که اطمینان مردم را بهترین پشتوانه خود می‌داند.

این مشی نوین و متفاوت آیت‌الله رئیسی نسبت به دیگر مسؤولان و دستگاه‌ها باید به عنوان یک الگوی جدید مدیریتی در سطح کشور تبدیل شود.

رئیسی تفکر مدیریتی خود را همگام با آرمان‌های انقلاب و اقدامات خود را به صورت جهادی تنظیم کرده است، تفکر انقلابی و روحیه جهادی است که باعث شده آیت‌الله رئیسی در این مدت خیلی کوتاه اقدامات خیلی بلندی را گام بردارد.

تفکر انقلابی و روحیه جهادی دو عنصری است که متاسفانه امروز در جامعه ما به حلقه مفقوده تبدیل شده و مسؤولان ما آنگونه که باید و شاید نسبت به آن توجه ندارند، اگر این دو واژه در رأس امور کشور و مدیران و مسؤولان قرار گیرد، قطعا ما به تمام موفقیت‌ها خواهیم رسید.

شایسته است که این حرکت مثبت ایجاد شده در قوه قضاییه با رهبری آیت‌الله رییسی در دیگر نهادها و دستگاه‌ها راه پیدا کند تا شاهد حل و رفع مشکلات و معضلات باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان