کد خبر : 2248
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۱۶
-

انصراف علی غلامی مانع از ذبح جوان‌گرایی شد

انصراف علی غلامی مانع از ذبح جوان‌گرایی شد
بوشهرنیوز: این اقدام دکتر غلامیِ جوان و انقلابی شایسته ستایش و تقدیر است، فردی که برای آن که منویات رهبری که همان امر جوان‌گرایی در مدیریت‌ها است، بر زمین نماند، انصراف را ترجیح داد تا عملا جوان دیگری چون طحان نظیف رای لازم را کسب کند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، انتخاب سه نفر به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان از بین افراد معرفی شده از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در دستور کار نشست امروز مجلس شورای اسلامی بود.

وکلای ملت پس از استماع اظهارات کاندیداهای معرفی شده از سوی رئیس قوه قضائیه، به محمد دهقان، محمد حسن صادقی مقدم و هادی طحان نظیف رای مثبت دادند.

برهمین اساس محمد دهقان ۲۳۰ رای، صادقی مقدم ۱۸۱ رای و هادی طحان نظیف ۱۵۶ رای نمایندگان مجلس را کسب کردند.

عبدالمحید مرتضوی دیکر کاندیدای عضویت در شورای نگهبان هم نتوانست اکثریت آراء را کسب کند.

علی غلامی دیگر کاندیدای عضویت در شورای نگهبان قبل از رای گیری اعلام انصراف کرده بود.

علی غلامی حقوقدان جوان و ارزشی امروز بار دیگر ثابت کرد که فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی فراموش نشده و هستند هنوز مسؤولانی که تنها دغدغه آنها حل و رفع مشکلات است.

امروز دکتر غلامی با انصراف خود مانع از ذبح جوان‌گرایی شد. وی با این اقدام باعث شد که هادی طحان نظیف ۱۵۶ رای از نمایندگان اتخاذ کند و به عضویت اعضاء حقوقدان شورای نگهبان درآید.

این اقدام دکتر غلامیِ جوان و انقلابی شایسته ستایش و تقدیر است، فردی که برای آن که منویات رهبری که همان امر جوان‌گرایی در مدیریت‌ها است، بر زمین نماند، انصراف را ترجیح داد تا عملا جوان دیگری چون طحان نظیف رای لازم را کسب کند.

علی غلامی حقوقدان متخصص، متعهد و جوانی است که قطعا حضور او در شورای نگهبان مفید فایده بود اما او وظیفه را در آن دید که برای پایین نیامدن علم جوان‌گرایی انصراف خود را اعلام کند.

امروز علارغم نتایج و آراء مجلسیان باید این پیام را هم دریافت کنند که در نظام مقدس اسلامی منصب، جایگاه و سمت و مسوولیت به خودی خود ارزشی ندارد، بلکه این نام و رسم‌ها زمانی ارزش دارد که در خدمت به مردم و نظام اسلامی به کار گرفته شود.

امروز برای همه ثابت شد که اگرچه علی غلامی راهی شورای نگهبان نشد اما بدون شک مسوولی در تراز نظام مقدس اسلامی و بر اساس آرمان‌ها است، مسوولی که نفع نظام، انقلاب و ملت را بر خود ترجیح داده و برای سربلندی نظام و به نتیجه رسیدن منویات رهبری از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان