کد خبر : 2309
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
-

دم خروس بیرون زد؛

اصلاح طلبان؛ روحانی و مقابله با نقد+سند

اصلاح طلبان؛ روحانی و مقابله با نقد+سند
بوشهرنیوز: رسانه ملی با تمام نقدهایی که به آن وارد است این روزها به شدت مورد هجمه رسانه های بیگانه و معاند جمهوری اسلامی قرار دارد و اگر در درون نظام هم دولت ها بودجه آن را محدود یا قطع نمایند، دیگر رمقی برای ادامه راه برای آن باقی نمی ماند.؛

به گزارش بوشهرنیوز دستور عجیب و جدید رییس جمهور درمورد این که اعتبارات صداوسیما پس از تایید دو نماینده رییس جمهور، در شورای نظارت سازمان تخصیص داده شود نوعی محدودیت برای رسانه ها تلقی می شود.

این که آیا دولتی ها این تصمیم را به خاطر پخش سریال گاندو گرفته اند یا مسایل دیگری پشت پرده رفتارهای اخیر آنان قرار دارد موضوع بحث نیست اما این نامه رییس جمهور در حالی که حامیان اصلاح طلب روحانی و شخص وی خود را برآمده از اصلاحات و مدافع آزادی بیان می دانند، تاسف آور است.

رسانه ملی با تمام نقدهایی که به آن وارد است این روزها به شدت مورد هجمه رسانه های بیگانه و معاند جمهوری اسلامی قرار دارد و اگر در درون نظام هم دولت ها بودجه آن را محدود یا قطع نمایند، دیگر رمقی برای ادامه راه برای آن باقی نمی ماند.

 

این که دولت به بهانه پخش یک سریال که به مذاقش خوش نیامده یا دیگر نقدها بخواهد صدا و سیمای جمهوری اسلامی را محدود و منزوی کند، به هیچ عنوان مورد پذیرش نبوده و هر چه سریع تر رییس جمهور باید در دستور جدید خود تجدیدنظر کند.

بودجه رسانه ملی را محدود به نظر دو نماینده حاضر دولت در شورای نظارت کردن یعنی تنگ تر کردن عرصه نقد و این رفتار با شعاری که رییس جمهور حقوقدان در زمان انتخابات داده و اصلاح طلبانی که دیگر گروه های سیاسی را به انسداد فضای نقد و انتقاد متهم کرده و خود را مدافع آزادی بیان می دانند، بسیار در تعارض است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان