کد خبر : 2317
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

آشفتگی انگلیس از اقتدار جمهوری اسلامی

آشفتگی انگلیس از اقتدار جمهوری اسلامی
بوشهرنیوز: همیشه در انتظار نشستن و زجر کشیدن از گفتن و اقدام بلافاصله گزنده‌تر و سخت‌تر است، ایران اسلامی همواره برای ضربه زدن به دشمنان دون و پست خود از اصل غافلگیری استفاده کرده است و این ترفند خود عذابی دردناک است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، انگلیس خبیث و متکبر مدتی قبل در عمل و اقدامی خارج از عرف دیپلماتیک و غیرقانونی، نفت‌کش ایرانی را توقیف کرد و به تعبیری رو به دزدی دریایی آورد.

رهبر انقلاب دو روز پیش در جمع ائمه جمعه کشور، فرمودند:در بین این توقعات بی‌مورد(اروپا) انگلیس خبیث دزدی دریایی می‌کند و کِشتی ما را میدزدد؛ جنایت می‌کنند و شکل قانونی به آن می‌دهند.

ایشان افزودند: جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثتها را بی‌جواب نمی‌گذارند.

البته خود انگلیس خبیث هم به خوبی می‌داند که نظام مقاوم و شجاع ایران اسلامی در برابر این جسارت ساکت نمی‌شنید بلکه از قانون دشمن یکی بزند، ده‌تا می‌خورد استفاده می‌کند.

به همین علت انگلیسی‌ها قریب به ۱۰ روز است که در خماری به سر می‌برند، آشفته و سراسیمه هستند و به خوبی می‌دانند زمانی که ایران اسلامی و رهبر مقتدر و شجاع و باصلابت او می‌گوید که این خباثت‌ها بی‌جواب نمی‌ماند، حرفش حرف است و قطعا عملی خواهد شد.

همیشه در انتظار نشستن و زجر کشیدن از گفتن و اقدام بلافاصله گزنده‌تر و سخت‌تر است، ایران اسلامی همواره برای ضربه زدن به دشمنان دون و پست خود از اصل غافلگیری استفاده کرده است و این ترفند خود عذابی دردناک است.

جمهوری اسلامی تقریبا طبق این الگو با سران تروریست‌ها در کردستان و سران داعش در سوریه رفتار کرد، در ابتدا اعلام شد که قطعا جسارت دشمن بی جواب نمی ماند و پس از هفته‌ها غافلگیرانه دشمن به درک واصل شد.

این سران تروریست هفته‌ها نگران بودند که ایران چه زمانی و چگونه اقدام عملی خواهد کرد که در این فکرها بودند که با ضربه مقتدرانه نظام مقدس اسلامی رو به رو شدند و تمام هیمنه‌ آنها نابود شد.

نوبتی هم اگر باشد، نوبت دزدان انگلیسی است، دزدان دریایی که فریب خورده و نفتکش حامل نفت ایران را در تنگه بین المللی جبل الطارق توقیف کردند.

اکنون انگلیس خبیث در حال احتضار قرار دارد و نمی‌داند ایران چگونه و در کدام برهه زمانی وارد عمل شود، انگلیس اکنون محتاطانه عمل می‌کنند و مجبورند که کشتی‌های خود را در سواحل امارت و عمان متوقف کنند.

یک روز برای اسکورت کشتی‌ها خود هزینه گزاف تحمل می‌کنند و روزی دیگر باید برای رد گم کنی از هویت پرچم خود دست بکشند و پرچم دیگر کشورها را بر کشتی خود نصب کنند تا شناسایی نشوند!

البته این زیرآبی‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت و بالاخره عناصر مومن نظام اسلامی وارد عمل می‌شود و ضربه شستی را نثار دزدان دریایی می‌کنند.

انگلیس که گنده‌تر از رفقای خود نیست باید این دزدان دریایی خبیث با مجازات سختی رو به رو شوند و چه مجازاتی سخت‌تر از غافل‌گیر شدن و به خاک مالیده شدن؟!

در آینده بار دیگر اقتدار و عظمت ملت ایران مستکبران و دزدان و متکبران را به لرزه در خواهد آورد ان‌شاءالله!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

منوچهر شنبه , 29 تیر 1398 - 0:45

به ایمان وبه غیرت مرحباباد
به اندیشه،به عزت مرحبا باد
به دریادل سپاهی؛آفرینها
به این دریای همت مرحباباد

علیمحمد شنبه , 29 تیر 1398 - 14:08

سلام ا
بنده بطور کامل مرتبا تمامی اخبار و اطلاعات و سایت های اینترنتی و تلویزیونی مختلف را به صورت دقیق بررسی می کنم بسیار بسیار تشنه و صد البته منتطر نتیجه این که ایران بالاخره بعد توقیف نفت کش گریز وان چگونه جواب دزدان دریایی این راهزنان خبیث انگلیسی را میدهد چنان مداوم در فکر بودم واز این موضوع انچنان ناراحت بودم بطوریکه خوابم نمیبردتا که دیشب خدا شاهده با شنیدن خبر توقیف همزمان دوکشتی از آنها توسط سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی به ارامش رسیدم وخوابم برد

آخرین اخبار

ایران و جهان