کد خبر : 2327
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۴۰
-

ایران انقلابی، ایران زمان قاجار و مصدق و پهلوی نیست!؛

جمعه ی سیاهِ انگلیس

جمعه ی سیاهِ انگلیس
بوشهرنیوز: ایران انقلاب اسلامی ایران با شاخصه‌های شجاعت، ایثار، حماسه، عظمت، عزت، حکمت، اقتدار، ایستادگی، مقاومت و سرافرازی است و همه آزادگان و مستضعفان جهان چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، عصر روز گذشته یک فروند نفتکش  انگلیسی با نام” “stena impero” هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

نفت‌کش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

هفته پیش دولت خبیث و به حاشیه رفته بریتانیا که اکنون با بحران‌های فراوان و مختلفی روبه‌رو است، یک نفتکش ایرانی را توقیف کرد.

چند روز بعد رهبر انقلاب با انتقاد بسیار شدید از دزدی دریایی انگلیسی‌های خبیث گفتند: آنها که خباثتشان برای همه آشکار است کشتی ما را با راهزنی دریایی ربوده‌اند اما سعی می کنند به آن شکل قانونی بدهند. البته عناصر مؤمن در جمهوری اسلامی این کارها را بی جواب نمی گذارند و در فرصت و جای مناسب پاسخ خواهند داد.

اکنون و پس از گذشت چند روز از این بیانات شجاعانه رهبر معظم انقلاب یک فروند نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز به دست عناصر مومن جمهوری اسلامی ایران افتاد.

این اقدام به موقع و شجاعانه یک پیام مهم و اساسی به تمام مستکبران جهان که به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند، دارد.

این پیام مهم این است که ایران انقلاب اسلامی، ایران زمان قاجار و مصدق و پهلوی نیست، اگر در دوران قبل ایران همواره مورد تحقیر قدرت‌های مستکبر قرار می‌گرفت اما اکنون ورق برگشته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر دشمن یکی بزند، ده‌تا می‌خورد.

امروز همه به ویژه دشمنان دون و پست به خوبی می‌دانند که ایران کنونی با ایران دوران پهلوی تفاوت دارد، اگر در آن زمان ایران بله قربان‌گوی مستکبران بود اما اکنون شجاعانه و حکیمانه در مقابل آنها قرار می‌گیرد و تا اینکه آنها را به زمین نزد، دست برنخواهد داشت.

امروز بار دیگر و به مانند دفعات مکرر قبل ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران ذلت و سستی دوران پهلوی را به گور برده و اکنون به برکت انقلاب اسلامی در جهان عزت‌مندانه نقش ایفا می‌کند و هر دولت مستکبر و خون‌خواری را به ذلت می‌کشاند.

ایران انقلاب اسلامی ایران با شاخصه‌های شجاعت، ایثار، حماسه، عظمت، عزت، حکمت، اقتدار، ایستادگی، مقاومت و سرافرازی است و همه آزادگان و مستضعفان جهان چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است.

با توقیف نفتکش بریتانیا ثابت شد که ایران اگر حرفی بزند، تا اینکه آن حرف و تهدید خود را عملی نکند، دست بردار نیست امروز ایران اسلامی به برکت وجود رهبر حکیم و شجاع خود مانند ستاره در جهان می‌درخشد، نظامی که دیگر زیر دست و پا ظالمان و مستکبران نه تنها له نخواهد شد، بلکه با اقدامات خود شکست‌های مکرر و سنگینی را به دشمنان متکبر خود وارد می‌کند.

امروز دشمن به خوبی می‌داند که اگر دست از پا خطا کند و به ملت ایران و امنیت و مرزهای آن تعرض کند، قطعا با جواب دندان‌شکن و محکمی رو‌به‌رو خواهد شد، پاسخی که هم مقتدرانه خواهد بود و هم شجاعانه.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان