کد خبر : 2330
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
-

دوران بزن دررو تمام شد؛

گوشمالیِ انگلیس پس از آمریکا /به احترام شهدای بوشهری تمام قد می ایستیم

گوشمالیِ انگلیس پس از آمریکا /به احترام شهدای بوشهری تمام قد می ایستیم
بوشهرنیوز: اگر روزی شهدای غیرتمند بوشهری مانند شهیدان مهدوی و گرد و مبارکی با دستان خالی با آمریکای جنایتکار جنگیدند و به شهادت رسیدند و اگر روزی ناو هواپیمابر آمریکایی هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون کرد اما چند سال بعد فرزندان این ملت چنان درسی به استکبار جهانی دادند که در تاریخ ماندگار شود.؛

به گزارش “بوشهرنیوز” رهبر انقلاب اسلامی در یکی از بیانات مهم خود خطاب به ناامن کنندگان منطقه و اربابان آن ها فرموده بودند که دوران بزن دررو تمام شد و اگر یکی بزنید ده تا می خورید.

از ضربه شستی که ایران به داعش و دیگر تروریست ها و حامیان آن ها در منطقه زده است که بگذریم، به سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی می رسیم که در نوع خود تحسین برانگیز و موجب غرور ملی است.

آمریکا و انگلیس که به پشتوانه شورای امنیت خود را قدرت بلامنازع جهان دانسته و برای رفتارهای سخیف خود هیچ پاسخی به دنیا نمی دهند، اینبار با حریفی بسیار مقتدر درافتاده و ایران اسلامی به راحتی قدرت پوشالی آنان را به چالش کشیده است.

سی و اندی سال قبل بود که ناو هواپیمابرِ آمریکای جنایتکار با پرتاب موشک به سمت هواپیمای مسافربری ایران حدود ۲۹۰ نفر از هموطنان ما را به شهادت رساند.

ایالات متحده نه تنها به خاطر این رفتار غیرانسانی عذرخواهی نکرد بلکه با خباثت تمام به مسببین آن از جمله فرمانده ناو موردنظر نشان هم اهدا کرد و از وی تقدیر کرد.

این رفتار آمریکا احساسات ملت ایران را جریحه دار کرد اما فرزندان غیرتمند ایران اسلامی با رهبری مقتدرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری منفعل عمل نکردند بلکه با صبر و حوصله ساختند آن چیزی را که می باید می ساختند و امروز ایران اسلامی را در حوزه های موشکی و هوا و فضا به مرحله ای از توانمندی رسانده اند که لرزه بر اندام هر قدرتی می اندازد.

امروز پس از سی و اندی سال، ایران اسلامی با مشاهده نقض حریم هوایی اش به راحتی و بدون هیچ واهمه ای هواپیمای فوق سری و گرانقیمت ایالات متحده را نابود می کند و به راحتی آنرا رسانه ای کرده و لاشه اش را برای تحقیر آمریکای جنایتکار در مقابل چشم جهانیان قرار می دهد.

 

در حالی که هنوز آبروریزی آمریکایی ها تمام نشده، انگلیسِ خبیث در اقدامی زشت و ناپسند در عرصه دریا با اتهامات واهی در روز روشن دزدی دریایی کرده و نفتکش ایران را توقیف می کند.

اگرچه ایران اسلامی سعی کرد با خویشتن داری، مذاکره و دوری از تنش موضوع را از طریق گفتگو حل و فصل کند اما این “دزدان دریایی” که زمانی سلطان بلامنازع دریاها بودند با غرور و تکبر خود تلاش های دیپلماتیک را نادیده گرفتند و از پس دادن کشتی ایرانی خودداری کردند.

شاید دزدانِ ملکه هرگز تصور نمی کردند که ایرانِ مقتدر چند روز بعد نفتکش وابسته به “بریتانیای کبیر” را در تنگه هرمز توقیف کند و به آنان بفهماند که دوران بزن دررو نه در شعار بلکه در عمل تمام شده است.

این رفتار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحسین ملت ایران را درپی داشت و همگان مشاهده کردند اگر روزی شهدای غیرتمند بوشهری و فرزندان ایران اسلامی مانند شهیدان مهدوی و گرد و مبارکی و دیگر یارانشان با دستان خالی با آمریکای جنایتکار جنگیدند و به شهادت رسیدند و اگر روزی ناو هواپیمابر آمریکایی با قلدری و تکبر هواپیمای بی دفاع و مسافربری ایران را سرنگون کرد اما چند سال بعد فرزندان این ملت چنان درسی به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و انگیس بدهند که به عنوان برگ زرینی در تاریخ تا ابد ماندگار خواهد شد.

پس همه به احترام شهدا به ویژه شهدای بوشهریِ نبرد مستقیم با آمریکا تمام قد می ایستیم و یادشان را گرامی می داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان