کد خبر : 2350
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۶:۲۲
-

احترام به پاسپورت برگشت یا حقارت تحمیل شد؟

احترام به پاسپورت برگشت یا حقارت تحمیل شد؟
بوشهرنیوز: اکنون باید دید که دولت ما در مقابل این همه جسارت، تندی و تکبر و خودبرتر بینی آمریکا چگونه رفتار و اقدام کرد، البته همه نتیجه دلبستن به وعده‌های دروغین شیطان بزرگ را دیدند و لمس کردند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، جناب آقای حسن روحانی رئیس جمهور کشور در تبلیغات ایام انتخابات سال ۹۲ از برگرداندن عزت و اقتدار به ملت ایران گفت و کلی برای این حرف خود کف و هورا و سوت و احسنت خرید!

دکتر روحانی در رابطه با پاسپورت ایرانی در برابر جهان گفت: من احترام را به پاسپورت ایرانی برمی‌گردانم.

این بیان آقای رئیس جمهور در آن سالها نشان از اهتمام وی برای تقویت عزت و اقتدار ملت ایران در سطح منطقه و جهان بود، امری که تمام ملت ایران با سلائق مختلف و متفاوت از آن حمایت کردند.

در روزهای گذشته خبری به گوش رسید که با این وعده پرزیدنت روحانی فرسنگ‌ها و بلکه کیلومترها فاصله داشت، امری که نه تنها بویی از عزت و آبرو نداشت، بلکه ذلت و خواری را به همراه داشت.

در جریان سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به آمریکا برای شرکت در چندین برنامه، وزیر امور خارجه آمریکا از محدودیت‌های خنده‌دار و بی سابقه برای آقای وزیر و همراهان وی خبر داد.

مایک پمپئو عنوان کرد: ظریف و همراهان او تنها اجازه خواهند داشت بین دفتر مرکزی سازمان ملل و دفتر نمایندگی ایران که شش پلاک آنسوتر قرار دارد و همچنین اقامتگاه سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل که در همان نزدیکی است، تردد کنند.

این اظهارات شیطان بزرگ نشان داد که نه تنها وعده روحانی محقق نشد بلکه بدتر از این نمی‌شد که پاسپورت وزیر امور خارجه کشور نیز محدود شود.

آیا این ذلت و خواری نتیجه دیپلماسی لبخند و ساده‌لوحی نیست؟! دیپلماسی که حتی نمی‌تواند وزیر امور خارجه خود را تامین کند.

باید دانست که آمریکا همواره به دنبال این است که طرف مقابل خود را تحقیر کند و اگر طرف مقابل سست و اهل انفعال باشد، این شیطان بزرگ در مسیر تحقیر و ذلالت و تکبر خود تندتر قدم برمی‌دارد.

اما اگر طرف مقابل او اهل اقتدار حماسه و شجاعت باشد، قطعا آمریکا متکبر اعمال خود را محدود می‌کند و در واقع تسلیم محض اقتدار دولت و ملت مقابل خود خواهد شد.

اکنون باید دید که دولت ما در مقابل این همه جسارت، تندی و تکبر و خودبرتر بینی آمریکا چگونه رفتار و اقدام کرد، البته همه نتیجه دلبستن به وعده‌های دروغین شیطان بزرگ را دیدند و لمس کردند.

امیدواریم همه مسؤولان ما به این بصیرت سیاسی برسند که دشمن به دنبال نابودی ما است و باید هر چقدر که توان داریم در مقابل او ایستادگی و مقاومت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان