کد خبر : 2354
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
-

دیپلماسیِ مقاومت

دیپلماسیِ مقاومت

به گزارش بوشهر‌نیوز، سخنان و بیانات دلنشین، شجاعانه و مدبرانه و البته حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه را باید به حق تریبون انقلاب اسلامی دانست. سخنان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تابلو اقتدار و پیشرفت و عزت و از طرفی دیگر حل مشکلات و معضلات کشور و مایه سربلندی و سرافرازی

به گزارش بوشهر‌نیوز، سخنان و بیانات دلنشین، شجاعانه و مدبرانه و البته حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه را باید به حق تریبون انقلاب اسلامی دانست.

سخنان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تابلو اقتدار و پیشرفت و عزت و از طرفی دیگر حل مشکلات و معضلات کشور و مایه سربلندی و سرافرازی ملت است.

سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار بیانگر اثرگذار بودن دیپلماسی مقاومت در مقابله با افزون طلبی و شرارت آمریکا و انگلیس خبیث بود.

علمدار انقلاب اسلامی در مواجه و مقابله با دشمن اسلام و انقلاب و همچنین در مسیر حرکت به سمت توسعه و پیشرفت کشور بر اتکا به ظرفیت داخلی، حضور فعال جوانان مومن و انقلابی در صحنه‌های مدیریتی، فساد ستیزی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

آینده روشن و مبارک ملت ایران برای قرار گرفتن در مسیر رشد و پیشرفت در گرو و وابستگی اجرایی شدن گفتمان مقام معظم رهبری در میان مسؤولان و سپس تبدیل شدن آن به گفتمان در فرهنگ عمومی است.

اگر به بیانات و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با بی پاسخ نگذاشتن راهزنی و دزدی دریایی انگلیس، دیپلماسی مقاومت نیاز امروز کشور ما برای رسیدن به اوج اقتدار و عزت است.

دیپلماسی مقاومت پیشرفت همه جانبه کشور را به دنبال خواهد داشت، البته این نوع دیپلماسی باید همواره با حکمت، نوآوری و برخودار از خلاقیت و روحیه انقلابی باشد.

دیپلماسی مقاومت نتایج بسیار پربار و پر خیر و برکتی دارد، در این نوع دیپلماسی نه جنگ رخ می‌دهد و نه ملت ما تن به ذلت می‌دهد و از طرف دیگر دست راهزن بیگانگان از منافع ملی قطع خواهد شد.

مقاومت، عزت، مصلحت، حکمت و تحقق منافع ملی از شاخص‌های مهم و اساسی دیپلماسی مقاومت است، در این نوع از دیپلماسی اقتدار و عزت و بازدارندگی مورد توجه است.

اگر بنا باشد برای این نوع دیپلماسی مثال و مصداقی را مطرح کنیم، باید عنوان کنیم که مواجهه رهبری در خصوص تعرض به نفتکش ایرانی می تواند الگوی خوبی برای دیپلماسی مقاومت باشد.

رهبر معظم انقلاب در ابتدا اقدام انگلیس خبیث را دزدی عنوان می‌کنند و همچنین می‌فرمایند که عناصر مومن نظام این تعرض را بی پاسخ نمی‌گذارند.

این مسئله و تهدید شجاعانه رهبر معظم انقلاب باعث شد که نگرانی عظیمی در دل دشمنان مستکبر ایجاد شود که در نهایت روز گذشته نفت‌کش انگلیسی به دست سپاه سرافراز انقلاب(عناصر مومن نظام) افتاد.

با بر اساس تجربه به یقین می‌رسیم که اقتدار ملت بر دشمنان ملموس می‌شود و همچنین سیاست تهدید و فشار بر ملت ایران اثر معکوس برای دشمنان مستکبر دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان