کد خبر : 2374
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۴۲
-

فوتبال نفت آبادان در خطر از دست دادن میزبانی در لیگ برتر!

فوتبال نفت آبادان در خطر از دست دادن میزبانی در لیگ برتر!
بوشهرنیوز: این خبر دردناک برای فوتبال دوستان مشکلی بر دیگر مشکل‌های صنعت نفت آبادان است، تیمی ریشه‌دار که در سال‌های گذشته آنگونه که باید و شاید در قامت یک تیم مدعی ظاهر نشده است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همواره به عنوان تیم مردمی و پرطرفدار در سطح لیگ برتر ایران شناخته شده است، تیمی زرد طلایی که به برزیل ایران معروف است.

کمتر فردی در آبادان وجود دارد که لباس زرد نفت آبادان را در خانه نداشته باشد، غالب آبادانی‌ها با نفت آبادان زندگی کرده و بزرگ شدند.

تیم نفت آبادان در نزد آبادانی‌ها از علاقه و محبوبیت خاصی برخوردار است که ریشه در خون و پوست و گوشت آنها دارد.

فوتبال یکی از دلگرمی‌های بچه‌های خون گرم آبادانی است، اما اکنون اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ممکن است تیم صنعت نفت آبادان میزبانی مسابقات لیگ برتر را از دست بدهد!

خبری که قطعا شوکه کننده است و تمام هواداران و طرفداران زرد طلایی را نگران کرده و باید به زودی تکلیف این امر تعیین و مشخص شود.

سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در بیانیه‌ای شرایط میزبانی تیم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر را تشریح کرد که طبق آن نفت ممکن است میزبانی را از دست بدهد.

در این بیانیه آمده است: در صورتی که الزامات لازم برای اعطای میزبانی مسابقات اعمال نشود، برخی ورزشگاه‌های کشور از جمله ورزشگاه تختی آبادان نمی‌توانند میزبان مسابقات باشند.

بر این اساس اگر امکاناتی نظیر دوربین مدار بسته برای تشخیص چهره، فروش بلیت اینترنتی، دروازه‌های ورود الکترونیکی و شماره گذاری صندلی‌ها تا زمان آغاز لیگ نوزدهم در ورزشگاه تختی آبادان فراهم نشود، تیم صنعت نفت نمی تواند میزبان رقابت های لیگ برتر فوتبال باشد.

طبق این بیانیه باید در اسرع وقت متولیان نفت آبادان این شرایط را در ورزشگاه تختی آبادان به وجود بیاورند که در غیر این صورت تیم پرطرفدار و مردمی نفت نمی‌تواند برای دیگر تیم‌ها میزبانی کند.

این خبر دردناک برای فوتبال دوستان مشکلی بر دیگر مشکل‌های صنعت نفت آبادان است، تیمی ریشه‌دار که در سال‌های گذشته آنگونه که باید و شاید در قامت یک تیم مدعی ظاهر نشده است.

مسؤولان نفت آبادان باید بدانند آن چیزی که باعث موفقیت آنها شده است، وجود تماشایی یار دوازدهم است و باید برای رفع این نگرانی از طرفداران حقیقی به زودی برای حل و رفع این مشکل اقدام جدی از خود نشان دهند.

این خطر باید بیش از آن که دیر شود و به رقابت‌های لیگ نوزدهم برسیم حل و رفع شود و امیدواریم مسؤولان این تیم با سابقه و عقبه تاریخی این مسئله را مانند دیگر مسائل پشت گوش نیندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان