کد خبر : 2499
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۵۰
-

یاد زمان شاه بخیر؛ سناریوی برنامه ریزی شده ی دشمن

یاد زمان شاه بخیر؛ سناریوی برنامه ریزی شده ی دشمن

به گزارش بوشهرنیوز، دشمنان و مستکبران جهان برای ضربه زدن به ملت‌هایی که در جهان به دنبال این هستند که استقلال همه جانبه داشته باشند، از راه‌ها و ابزارهای زیاد و متنوعی استفاده می‌کند. گاهی اوقات از طریق جنگ سرد و نظامی وارد عملیات می‌شود و ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه را به خاک و خون

به گزارش بوشهرنیوز، دشمنان و مستکبران جهان برای ضربه زدن به ملت‌هایی که در جهان به دنبال این هستند که استقلال همه جانبه داشته باشند، از راه‌ها و ابزارهای زیاد و متنوعی استفاده می‌کند.

گاهی اوقات از طریق جنگ سرد و نظامی وارد عملیات می‌شود و ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه را به خاک و خون می‌کشاند و جز خسارت چیزی به بار نمی‌گذارد.

اما گاهی اوقات جنگ نظامی به صرفه نیست و چه بسا به ضرر نیز باشد، بر همین اساس رو به جنگ نرم می‌آورند تا در عملیاتی گام به گام بیشترین ضربه را به ملت مقابل خود وارد کند.

جنگ نرم فقط مخصوص ایران نیست، اما در موضوع ایران هدف اصلی از این جنگ نرمِ فکر‌شده و حساب‌شده، استحاله نظام مقدس اسلامی است.

دشمن با تحمیل جنگ فرهنگی به ایران به دنبال این است که این ملت عظیم را از نظر باطن و سیرت تغییر دهد، اگر چه ظاهر و صورت آن همان نظام و ملت قبل باشد.

در چارچوب و برنامه اهداف جنگ نرم دشمن، باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و یا حضور یک روحانی و معمم در رأس مهم نیست، بلکه آن چیزی مهم است که ایران تامین کننده اهداف دشمن باشد.

مسؤولان مربوطه باید این مسئله را واقعا به مانند یک جنگ تمام عیار جدی بگیرند و همانگونه که با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح در هشت سال دفاع مقدس مردانه و شجاعانه ایستادگی و مقاومت کردند، باید در این جنگ به مراتب از آن جنگ سختر، نیز با هوشیاری و ابتکار و به صورت جهادی و انقلابی مقاومت کنند.

اما علاوه بر مسوولان، باید مردم به ویژه نخبگان، دانشجویان، طلاب، جوانان و عناصر فعال نیز دقت ویژه‌ای داشته باشند تا در این جنگ نابرابر مغلوب دشمن و افکار خبیث او نشویم.

دشمن به دنبال این است که بر باور، تفکر و ارزش‌های مردم به ویژه طیف جوانان و نخبگان تاثیر بگذارد، باورهای اعتقادیِ دینی، سیاسی و فرهنگی مردم از جمله این باورها است.

مردم ما باورهای اعتقادی درخصوص دین، خانواده، مسئله‌ی «زن و مرد»، استقلال، مقابله با بیگانه، مردم‌سالاری اسلامی و مسائل گوناگون فرهنگی دارند و طرف مقابل تلاش دارد این باورها را دست‌کاری کند و یا تغییر دهد.

مردم ما نسبت به رژیم فاسد و مستبد گذشته باورهایی دارند که در جنگ نرم تلاش بر این است تا این گذشته زشت و پلید و سیاه به گذشته‌ای درخشان و زیبا تغییر یابد.

آنها می‌خواهند با تغییر باور به گذشته، نتیجه بگیرند که لزومی به وقوع انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن گذشته، وجود نداشته است.

پس هدف اصلی و نهایی جنگ نرم طراحی‌شده، انحلال درونی و استحاله‌ی داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم و به‌ ویژه جوانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان