کد خبر : 2540
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۳:۳۸
-

شریعتی در دو راهی خوزستان و گیلان

شریعتی در دو راهی خوزستان و گیلان

به گزارش بوشهرنیوز، از روز گذشته خبری مبنی بر رفتن غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به استان گیلان در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها منتشر شد. البته این خبر به نقل از کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عنوان شد. بر همین اساس این نماینده مجلس در گفت و گو با رسانه‌ها،

به گزارش بوشهرنیوز، از روز گذشته خبری مبنی بر رفتن غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به استان گیلان در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها منتشر شد.

البته این خبر به نقل از کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عنوان شد.

بر همین اساس این نماینده مجلس در گفت و گو با رسانه‌ها، گفت: وزیر کشور قصد دارد شریعتی استاندار فعلی خوزستان را برای تصدی این پست در استان گیلان معرفی کند.

وی از عزم وزیر کشور برای انتخاب و معرفی استاندار غیربومی برای گیلان خبر داد و عنوان کرد: البته این را هم باید بگویم که استاندار خوزستان از استانداران موفق کشور است و عملکرد وی در حوزه مدیریت سیل، زلزله و گرد و خاک مثبت بوده و در این بخش‌ها خوش درخشیده است.

البته پس از مدتی روابط عمومی استانداری خوزستان نسبت به این مطالب واکنش نشان داد و عنوان کرد که صحبتی برای رفتن شریعتی به استانداری گیلان نشده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان همچنین گفت: فعلاً هیچ گونه صحبتی درباره رفتن غلامرضا شریعتی به استانداری گیلان مطرح نیست و استاندار خوزستان برای پیگیری جبران خسارات سیل و زلزله در خوزستان می‌ماند.

این مطالب برخی از خوزستانی‌ها را نسبت به رفتن شریعتی خشنود و شاد برخی را نیز نگران و ناراحت کرده است.

برخی از کارشناسان نسبت به مدیریت شریعتی انتقادهای فراوانی دارند، انتقادی که به نحوه سکانداری استان، جذب بودجه، عدم استفاده از نیروی توانمند و انقلابی، عدم توجه به ظرفیت‌های مهم و ویژه استان از جمله کشاورزی، عدم حمایت جدی از سرمایه‌گذاری، عدم ورود جدی به زیرساخت‌های مهم استان و نیازها و…. متوجه شخص استاندار شده است.

اما افراد موافق با حضور شریعتی در استان، وی را فردی جوان و کارآمد و پرتلاش و فعال در عرصه خدمت رسانی به اقشار ضعیف و آسیب دیده ی جامعه می‌دانند و همچنین موفقیت شریعتی در ساماندهی سیل زدگان اخیر را دلیل موافقت خود می دانند. از این جهت خبر رفتن وی به گیلان را نگران کننده می‌دانند.

حالا شریعتی در بین دو راهی خوزستان و گیلان مانده است گرچه تصمیم نهایی با وزیر کشور است اما مسؤولان این دو استان از جمله نمایندگان نقش مهمی در این تصمیم مهم دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان