کد خبر : 2667
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
-

درخواست بوشهرنیوز از سردار رزمجو فرمانده معزز سپاه امام صادق(ع)

درخواست بوشهرنیوز از سردار رزمجو فرمانده معزز سپاه امام صادق(ع)

به گزارش بوشهر‌نیوز، رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی از ضروریات و لوازم توسعه و پیشرفت یک جامعه است، جامعه‌ای به رشد و ترقی می‌رسد که در آن رسانه نقش مهمی داشته باشد. متاسفانه در برخی اماکن و مجموعه‌ها به دلایل واهی و پوچ و البته بعضا مغرضانه این ظرفیت عظیم نادیده گرفته می‌شود که

به گزارش بوشهر‌نیوز، رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی از ضروریات و لوازم توسعه و پیشرفت یک جامعه است، جامعه‌ای به رشد و ترقی می‌رسد که در آن رسانه نقش مهمی داشته باشد.

متاسفانه در برخی اماکن و مجموعه‌ها به دلایل واهی و پوچ و البته بعضا مغرضانه این ظرفیت عظیم نادیده گرفته می‌شود که قطعا عدم پیشرفت و توسعه را در پی خواهد داشت.

پایگاه خبری تحلیلی بوشهر‌نیوز سال‌های متمادی است که به صورت کل در کشور و به صورت جزء در استان بوشهر مشغول به فعالیت است، سایتی که جزو اولین‌های استان بوشهر به شمار می‌رود.

این سایت به دلیل داشتن نگاه انتقادی و تحلیلی، با وجود اینکه از وزارت فرهنگ و ارشاد نیز مجوز دارد، اما مورد بی‌مهری برخی از مدیران و مسؤولان ناآگاه و بعضا مغرض قرار می‌گیرد.

مسؤول بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع) بوشهر از جمله مدیرانی است که با بغض با بوشهرنیوز برخورد می‌کند، وی به دلیل دلایل ناگفته ولی دانسته در مناسبت‌ و مراسم‌های مختلف هیچگاه از این سایت معتبر و باسابقه دعوت نمی‌کند و آغوش خود را برای دوستان و هم‌طیفان خود فراتر از انتظار باز می‌کند. البته در مطالب بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

شاید بوشهرنیوز به دلیل اینکه مدتی به برخی از فعالیت‌ها نابجا و یا برخی از افراد غیر انقلابی و ولایی انتقادهای مناسب و البته سازنده وارد می‌کرد، مورد بی‌مهری این مدیر رسانه قرار گرفته است که اگر چنین باشد این امر نشان‌دهنده افول فکری و سواد رسانه‌ای است.

ظرفیت سپاه فوق‌العاده، گسترده و بسیار عظیم است و کشیدن این ظرفیت عظیم به سمت و سوی حب و بغض‌های شخصی توهین به این مجموعه والا و مقدس است که باعث می‌شود ظرفیت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازیچه برخی از افراد معلوم‌الحال قرار بگیرد.

سوال صادقانه و منطقی این است که چرا این فرد که بر چنین مجموعه عظیمی تکیه کرده به دنبال اجماع رسانه‌ها نیست و با منتقدان دیروز اینگونه برخورد می‌کند، آیا این جنس برخوردها پسندیده و در خور و شأن مسئولی در سپاه است؟

باید این مسئله مورد بازبینی مسؤولان و مدیران مربوطه قرار بگیرد که چرا این ظرفیت عظیم و مقدس دستخوش عده‌ای افراد می‌شود که با نگاه شخصی و تیمی تصمیم می‌گیرند.

بحمدالله فرمانده معزز، ولایی و انقلابی سپاه امام صادق(ع) بوشهر مورد تایید همه انقلابیون وسیاسیون متعهد به این نظام است، خوشبختانه ایشان در این مجموعه مقدس به خوبی نقش ایفا کرده و میان تمام انقلابی‌ها و ولایی‌ها اجماع مورد پسندی را ترتیب داده است.

از سردار رزمجو درخواست می‌شود که به عنوان یک نیروی جهادی و انقلابی که دعا و تأییدات طیف‌های مختلف استان و عامه مردم همراه اوست، به این بی‌اخلاق‌ها به صورت ویژه رسیدگی کند و از افراد جوان، تازه‌نفس، انقلابی، ولایی و متخلق به آداب و رفتارهای پسندیده بهره و استفاده لازم را ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان