کد خبر : 2688
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
-

مدیرِ جوانِ بوشهری به پایتخت می رود؛

بوشهری ها در انتظارِ تحققِ خواسته ی دیرینه

بوشهری ها در انتظارِ تحققِ خواسته ی دیرینه
بوشهرنیوز: سال هاست که بوشهری ها از دولت های مختلف به جهت عدم استفاده از نیروهای بومی به عنوان وزیر گلایه دارند و به نظر می رسد با ورود مدیران جوان بوشهری راه برای پیشرفت بیشتر چنین مدیرانی در سطوح ملی هموارتر شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ از چند روز گذشته خبری در برخی محافل سیاسی دست به دست می شد مبنی بر این که عادل دهدشتی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با حمایت سالاری، رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به عنوان مدیرکل حوزه رییس این سازمان به مرکز خواهد رفت.

عادل دهدشتی که در ابتدا با سمتِ معاون سیاسی فرمانداری دشتستان به عنوان یکی از مدیرانِ جوانِ دولت یازدهم به کار گرفته شد به دلیل عملکرد مناسبش در این حوزه به فرمانداری تنگستان رسید.

وی در فرمانداری تنگستان نیز پس از طیِ دورانی موفق به استانداری بوشهر رفت و به عنوان مدیرکل حوزه سیاسی و انتخابات استانداری مشغول به خدمت شد.

از روز گذشته خبر انتقال دهدشتی به تهران و به کارگیری وی به عنوان مدیرکل حوزه رییس تامین اجتماعی کشور قوت گرفت و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی روی ندهد به زودی وی را در این سمت در مرکز کشور خواهیم دید.

بدون درنظر گرفتن گرایش سیاسی باید گفت عادل دهدشتی یکی از مدیران بی حاشیه دولت های یازدهم و دوازدهم بوده که عملکرد نسبتا خوبی هم از خود برجای گذاشت و دوران وی به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر را باید یکی از دوره هایی دانست که تعامل خوبی با گروه های مختلف سیاسی از تمام جناح ها برقرار شد.

فارغ از تمام جناح بندی ها و صف بندی ها باید به عنوان یک بوشهری از این انتصاب خوشحال بود و از مصطفی سالاری نیز به خاطر چنین اقدامی قدردانی کرد.

ارتقای مدیران استان بوشهر به سطح ملی به ویژه مدیرانِ جوان نویدبخش آینده روشنی برای استان بوده که شایسته است تمامی گروه های موافق و منتقد دولت از آن حمایت کنند.

قطعا هر چقدر مدیران استان بوشهر بتوانند در سطوح ملی عرض اندام کرده و پست های مهم تری در اختیار بگیرند ضمن کسب تجربه های گران و ارزشمند می توانند از تجارب خود برای تحول در استان و زادگاهشان در سال های آینده بهره گرفته و از طرفی قدرت چانه زنی بوشهر را در مرکز کشور افزایش دهند.

به هر حال؛ حضور سالاری ها و دهدشتی ها در مرکز کشور را باید به فال نیک گرفت و با حفظ مواضع سیاسی می بایست از آنان به عنوان یک مدیر بوشهری حمایت کرد و از تمام توان برای موفقیت مدیران بومی در سطوح ملی بهره گرفت.

سال هاست که مردم استان بوشهر از دولت های مختلف به جهت عدم استفاده از نیروهای بومی به عنوان وزیر گلایه دارند و به نظر می رسد با ورود مدیران جوان بوشهری راه برای پیشرفت بیشتر چنین مدیرانی در سطوح ملی هموارتر شده است، بنابراین بهتر است با حمایت از سالاری ها و دهدشتی ها زمینه ارتقای مدیران بومی را فراهم کرده تا در آینده نه چندان دور شاهد حضور مدیران بومی در هیات دولت به عنوان وزیر یا بالاتر از آن باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان