کد خبر : 273
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۷
-

مطالب مهم وزیر ارشاد در قم

مطالب مهم وزیر ارشاد در قم

بوشهرنیوز : سید عباس صالحی ظهر امروز در حاشیه سفر به قم با اشاره به اینکه در افتتاح طرح های فرهنگی به دنبال کارهای نمایشی نیستیم، بیان کرد: در دوران مسؤولیت خود همیشه تاکید کرده ام که طرح های فرهنگی باید در زمانی افتتاح شوند که کاملا تجهیز شده و بلافاصله در اختیار عموم مردم

بوشهرنیوز : سید عباس صالحی ظهر امروز در حاشیه سفر به قم با اشاره به اینکه در افتتاح طرح های فرهنگی به دنبال کارهای نمایشی نیستیم، بیان کرد: در دوران مسؤولیت خود همیشه تاکید کرده ام که طرح های فرهنگی باید در زمانی افتتاح شوند که کاملا تجهیز شده و بلافاصله در اختیار عموم مردم قرار گیرند.

وی بیان کرد: برخی از طرح های فرهنگی که برای افتتاح آماده شده بودند را بررسی کرده و افتتاح آنها را به زمان تکمیل و تجهیز نهایی موکول کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برخی از طرح های فرهنگی قم که با وجود افتتاح هنوز به بهره برداری کامل نرسیده است گفت: تالار مرکزی شهر و مجموعه شهید ربانی نژاد در عمل به بهره برداری نرسیده اند و باید مشکلات این مراکز حل شده و به سرعت در اختیار مردم قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه نگاه وزارت ارشاد به قم متناسب با ظرفیت های علمی، فرهنگی و مذهبی و جایگاه والای این شهر است، بیان کرد: در تفاهم نامه ای که امروز منعقد شده قرار شده است که در حوزه زیرساخت های فرهنگی، هنری و دینی در قم اقدامات جامع تری صورت گیرد.

صالحی مدت زمان اجرای این تفاهم نامه را سه سال آینده دانست و بیان کرد: باید با توجه به شرایط کشور عملیاتی بودن تفاهم نامه ها در نظر گرفته شود ولی دستیابی به اهداف بیشتر نیز قابل تحقق خواهد بود.

شایان ذکر است وزیر ارشاد در سفر به شهر قم ضمن امضای تفاهم نامه با استانداری قم، استودیوی قرآنی آفاق را افتتاح کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان