کد خبر : 2755
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
-

هر دم از این باغ بری می رسد؛

 فشار به شهردار بوشهر برای انتصابِ یک معاون

 فشار به شهردار بوشهر برای انتصابِ یک معاون
بوشهرنیوز: باید دید آیا امیری زیریرِ بارِ فشارهای بیرونی و برخی اعضای شورای شهر بوشهر خواهد رفت یا این که همچنان در مقابل آنان ایستادگی کرده و استقلال خود و شهرداری را حفظ خواهد کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ اخیرا مهرزاد آسایش، عضو شورای شهر بوشهر با انتقاد از برخی همکاران خود در شورا گفت که به شهردار اختیار تام بدهیم و به او نیرو تحمیل نکنیم.

 

وی با بیان این که به امیری رای ندادم اما وی را متخصص و سالم می دانم، افزود: باید از تحمیل معاون برای شهردار بوشهر پرهیز کرد.

 

آسایش به همکاران خود توصیه کرد به جای رسانه ای کردن برخی انتقادات، در نشست های مشترک ایرادات را مطرح کنند تا  از فشار بر شهرداری جلوگیری شود.

 

سخنان آسایش نشان می دهد برخی از اعضای شورا شهر بوشهر درصدد ایجاد فشار بر شهردار برای انتصاب نزدیکان خود به عنوان معاون شهرداری هستند.

 

انتقاد آسایش از همکارانش در شورای شهر بوشهر در حالیست که پیشتر عبدالخالق برزگرزاده هم از تصمیم گیری های خارج از شورا به شدت انتقاد کرده و پارلمان شهر را به میدان جنگی تشبیه کرد که برخی در آن غنایم را تقسیم می کنند.

 

انتقاد برزگرزاده و آسایش نشان می دهد که بعضی در درون شورا به دنبال چانه زنی و ایجاد فشار بر شهردار هستند تا بتوانند پست های شهرداری را بین نزدیکانشان تقسیم کنند.

 

اخیرا پویا دولابی از وضعیت ساحل بوشهر به شدت انتقاد کرده و گفته بود شهرداری باید مدیریت بهتری بر ساحل داشته باشد.

 

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر بوشهر از پروژه هایی مانند چرخ و فلک، مجتمع تجاری خلیج فارس، فانوس دریایی و چند پروژه دیگر به شدت انتقاد کرد.

 

از طرفی اکبر توسلی، دیگر عضو شورای شهر نیز از وضعیتِ کارکنان شهرداری و چند مورد دیگر انتقاد کرده بود و خواستار اجرایی شدن لایحه رفاهی کارکنان شهرداری شد.

 

اکنون باید دید آیا منظورِ آسایش انتقادات اخیر دولابی بوده است یا این که اعضای دیگری از شورا مانند توسلی درصدد فشار بر شهردار برای انتصاب معاون شهرداری هستند.

 

به نظر می رسد برخی از اعضای شش نفره ای که به دهدار، رییس شورا برای دوره جدید رای داده اند با هدایت های خارج از شورا به امیری فشار وارد می کنند تا از برخی نزدیکان و همفکرانشان در سمت های شهرداری استفاده کنند.

 

البته اکبر توسلی را باید خارج از حامیانِ دهدار در انتخابات اخیر هیات رییسه دانست زیرا وی به همراه آسایش و برزگرزاده به رییس شورا رای نداده اند اما مشخص نیست آسایش وی را نیز مورد خظاب قرار داده باشد یا خیر؟

 

اکنون باید دید آیا امیری زیریرِ بارِ فشارهای بیرونی و برخی اعضای شورای شهر بوشهر خواهد رفت یا این که همچنان در مقابل آنان ایستادگی کرده و استقلال خود و شهرداری را حفظ خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان