کد خبر : 2758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
-

تبدیل شدن انصار‌الله یمن به بخشی از محور مقاومت منطقه

تبدیل شدن انصار‌الله یمن به بخشی از محور مقاومت منطقه
بوشهرنیوز: در این دیدار مهم نیز نامه سید عبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله تقدیم مقام معظم رهبری شد، نامه‌ای که پاسخ آن در آینده یمن تاثیرگذار خواهد بود.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، روز گذشته هیاتی از جنبش انصارالله یمن با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای دیدار کردند، دیداری که در آن مطالب بسیار ارزشمندی از سوی دو طرف بیان شد.

رهبر معظم انقلاب پیروزی نهایی را متعلق به انصارالله یمن دانستند و بر لزوم مبارزه و مقاومت در برابر دشمنان تاکید کردند.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان دیدار روز گذشته جنبش انصار الله یمن با مقام معظم رهبری بیانگر این است که انصارالله به بخشی از محور مقاومت تبدیل شده است.

این دیدار پس از سقوط نظامی و امنیتی عدن از دستان «عبد ربه منصور هادی» انجام گرفت، همچنین از نظر سیاسی این دیدار پس از چرخش امارات به سمت و سوی ایران و صحبت‌های عربستان مبنی بر ضرورت توقف جنگ یمن شکل گرفت.

همچنین این دیدار زمانی تحقق یافت که اکنون حوثی‌ها به یک قدرت نظامی به ویژه در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل شده‌اند.

به همین علت است که می‌توان انصارالله یمن را به عنوان محوری از مقاومت دانست، محوری که ایران رهبری آن را در منطقه در اختیار دارد.

بر اساس واقعیت‌ها، انصارالله به عنوان یک جنبش همگام و هم‌پیمان با ایران، بخش اصلی از آینده جدید یمن را در دست خواهند داشت و در این تاثیرگذار خواهند بود که این مسئله برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در این دیدار مهم نیز نامه سید عبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله تقدیم مقام معظم رهبری شد، نامه‌ای که پاسخ آن در آینده یمن تاثیرگذار خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تمجید از ایمان، ایستادگی، هوشمندی و روحیه جهادی مردم یمن در برابر یک تجاوز وحشیانه و گسترده، تأکید کردند: هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان