کد خبر : 2771
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
-

عزاداری سلبریتی‌ها برای یک گربه!

عزاداری سلبریتی‌ها برای یک گربه!
بوشهرنیوز: میترا حجار دیگر بازیگر سینما و تلویزیون نیز در تسلیت به صاحبان این گربه، عنوان کرده است:««…گاهی آرزو می‌کردم کاش من جای این حیوونا بودم در اون صورت روزی که می‌رفتم کسی ازم خاطره بدی نداشت.»؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، روز گذشته یک فرد کاریکاتوریست در صفحه شخصی مجازی خود، تصویری از خود و گربه‌اش را منتشر و از مرگ او خبر داد.

این فرد که در وصف گربه خود مطالب بسیار حزن و اندوهی را نوشته بود، مطالبی که اگر عکس ضمیمه آنها نبود، هر خواننده‌ای تصور می‌کرد که صاحب این صفحه فرزند دلبر و خردسال خود را از دست داده است.

در پی انتشار این مطلب، گروهی از بازیگران و هنرپیشه‌ها واکنش‌های قابل تاملی نسبت به این موضوع دادند، این افراد در واکنش مطالب حزن‌انگیز نوشتند و با صاحب گربه اعلام همدردی و تسلی کردند!

پاسخ‌های این بازیگران در واکنش به مرگ یک گربه، به حالتی بود که گویا فرزند و عزیز خانواده‌ای درگذشته است.

مثلا امیر مهدی ژوله از طنزپردازهایی که سابقه حمایت از جریان سیاسی خاصی را در کارنامه خود دارد، در واکنش به مرگ این گربه نوشته است:«همه این سال‌ها شما زندگیتون‌رو، رفت و آمدتون‌رو، خونه‌هاتون، احساساتون‌رو، همه‌چی‌تون‌رو برمبنای این بچه تنظیم کردین… چقدر اذیت می‌شدین وقتای مریضیش… صبر و آرامش بده خدا به تو…»

میترا حجار دیگر بازیگر سینما و تلویزیون نیز در تسلیت به صاحبان این گربه، عنوان کرده است:««…گاهی آرزو می‌کردم کاش من جای این حیوونا بودم در اون صورت روزی که می‌رفتم کسی ازم خاطره بدی نداشت.»

یا دیگر سلبریتی اظهار کرده است:«عزیزم واقعاً ناراحت شدم خیلی سخته برای ماهم دوبار پیش آمد که هنوز فراموش نکردیم!! از صمیم قلب به تو تسلیت میگم.»

این نوع رفتارها و واکنش‌ها بیانگر نوع تفکر برخی از سلبریتی‌ها است، افرادی که باید حرف و عمل و کردار و اخلاق آنها برای دیگران به ویژه جوانان مرز و بوم الگو باشد.

تقلید کورکورانه از سبک زندگی غربی و از خودبیگانگی برخی از سلبریتی‌ها را به معضل تنهایی کشانده است

این افراد تا جایی پیش رفته‌اند که برای فرار از تنهایی رو به هم‌خانگی حیوانات می آورند، بسیاری از این حیوانات به دلیل دور شدن از شرایط طبیعی زندگی‌شان آسیب‌پذیر شده و عمر کوتاهی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان