کد خبر : 2774
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
-

یک خبر مهم!؛

وعده صادق رهبرانقلاب: تشکیل دولت قوی در یمن

وعده صادق رهبرانقلاب: تشکیل دولت قوی در یمن
بوشهرنیوز: این جمله مهم، پیروزی بزرگتری از شکست نظامی کشورهای همچون عربستان و امارات در یمن در دل خود نهفته دارد و خبر از دوران پساپیروزی و آغاز دورانی جدیدی را برای یمن خبر می‌دهد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، در روزهای گذشته هیاتی از جنبش انصارالله یمن به ایران سفر و با حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر مستضعفان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیداری که در آن صحبت‌های شیرینی مطرح شد، مطالبی که مبتنی بر وعده و سنت‌هایی الهی بود، مطالبی امیدوار کننده و در عین حال واقع‌بینانه.

در این دیدار رهبری هم بشارت دادند و هم انذار، هم به افق و آینده روشن یمن اشاره کرده و هم آنها را از مکر و حیله دشمنان مستکبر و از خدا بی خبر برحذر داشتند.

پس از دیدار مدت قبل بشار اسد رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب که آن را به عنوان دیدار جشن پیروزی مقاومت در تهران مطرح کردند، این دیدار به معنای آشکارتر شدن پیروزی‌های بزرگتر و جدی‌تر و جدیدتر در منطقه به حساب می‌آید.

در وهله اول این دیدار تاریخی شیرین، از علائم شکست جبهه امارات و عربستان در یمن بود، این دیدار نشان داد که مستکبران اگرچه با تمام توان و حمایت‌های شیطان بزرگ وارد میدان جنگ شدند اما در پایان چیزی جز شکست و پشیمانی و خسران عاید آنها نشد.

اما مهمترین و بزرگترین پیروزی و موفقیت این دیدار، همان بیانی است که رهبر معظم انقلاب با آرامش کامل جاری و ساری نمودند.

ایشان فرمودند: «مردم یمن به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد و در چارچوب آن دولت، به پیشرفت خواهند رسید.»

این جمله مهم، پیروزی بزرگتری از شکست نظامی کشورهای همچون عربستان و امارات در یمن در دل خود نهفته دارد و خبر از دوران پساپیروزی و آغاز دورانی جدیدی را برای یمن خبر می‌دهد.

همواره دیدارهای رهبری با سران مقاومت محل وعده‌های صادق و امیدوارکننده بوده است، اما این جلسات هیچگاه از واقع‌بینانه خالی نبوده است.

بر همین اساس است که رهبر معظم انقلاب به جنبش انصارالله درباره خطر تجزیه یمن نیز به صراحت هشدار می‌دهند و از یمنی‌ها می خواهند با قدرت در مقابل این توطئه بیاستند. این در حالیست که ایشان در کنار دعوت به مقاومت و ایستادگی، پیشنهاد سیاسی گفتگوهای یمنی – یمنی را نیز ارائه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان