کد خبر : 2799
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
-

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر؛

بیشترین آرزوی استکبار تسخیر قلوب جوانان ماست

بیشترین آرزوی استکبار تسخیر قلوب جوانان ماست
بوشهرنیوز: دشتی با تاکید بر اینکه امروز صبر بر گناه برای همه ما به شدت مورد نیاز است، تصریح کرد: صبوری درونی را باید تقویت کرد چرا که فضی مجازی چنان جلوه‌هایی دارد که تحمل هر کسی را در مقابل آن جلوه‌ها ناامید می‌کند.؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: بیشترین آمال و آرزوهای استکبار تسخیر قلوب جوانان ماست.

به گزارش بوشهرنیوز ، حجت‌الاسلام حسین دشتی صبح امروز در همایش مکتب و اخلاق در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر،  با تاکید بر اینکه صبر بر خوشی به مراتب سخت‌تر از سختی‌های دنیوی است، ادامه داد: انسان‌ها گاهی با یک کلام چنان وا می‌روند که با هزاران تیر تحمل و صبر خود را از دست نمی‌دهند.

وی به صبر حضرت یوسف(ع) در برابر گناه اشاره کرد و بیان داشت: آگاهی‌ها، بصیرت و خداترسی در وجود حضرت یوسف بود که آن حضرت را از آن کار بازداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز هجمه‌های فرهنگی دشمنان ما از حمله با سلاح و تجهیزات نظامی بسیار سهمگین‌تر است، یادآور شد: بیشترین آمال و آرزوهای استکبار تسخیر قلوب جوانان ماست.

وی با بیان اینکه دشمنان فضاهایی ایجاد کرده‌اند تا ناامیدی را در بین جوانان بوجود آورند، افزود: بزرگ‌ترین خطر در فضای فرهنگی متوجه جوانان است.

دشتی با تاکید بر اینکه امروز صبر بر گناه برای همه ما به شدت مورد نیاز است، تصریح کرد: صبوری درونی را باید تقویت کرد چرا که فضی مجازی چنان جلوه‌هایی دارد که تحمل هر کسی را در مقابل آن جلوه‌ها ناامید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی با آن همه هجمه‌هایی که دشمن در آن فضا دارد انسان‌های با بنیه اعتقادی را به چاه می‌اندازد پس اگر کسی از بنیه اعتقادی برخوردار نباشد به نابودی می‌کشاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با بیان اینکه ما باید بر محرمات، سختی‌ها و تکلیف صبر داشته باشیم، ادامه داد: انسان باید با تمرین و ریاضت بر سختی‌ها صبوری خود را تقویت کند و هر چه سختی‌ها را تحمل کنیم قدرت صب ما بر سختی‌ها بیشتر می‌شود.

دشتی در پایان گفت: صبر و استقامت نیاز به تمرین و توکل بر خدا داشته و توسل به اولیاء می‌تواند ما را از سختی‌ها و محرمات نجات دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان