کد خبر : 2805
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
-

کدامیک : مقاومت یا مذاکره ؟

کدامیک : مقاومت یا مذاکره ؟
بوشهرنیوز: اما اکنون انگلیس با مشاهده شکست خفت بار خود از اقدامات سهمگین و شجاعانه نیروهای مسلح ایران تصمیم به رفع توقیف این نفتکش گرفت، تصمیمی که بیش از هر چیز عجز و ناتوانی دولت انگلیس و اعوان و انصارش را نمایش داد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، از روزهای گذشته رسانه‌های مختلف جهان به سرعت خبری را منتشر کردند، خبری که حاکی از رفع توقیف نفتکش ایرانی داشت.

این دسته از رسانه‌ها مدعی شدند که از دودکش‌های نفتکش ایرانی دود فراوانی نمایان است و این مطلب بیانگر سرعت گرفتن آن برای خروج از منطقه است.

نفتکشی که در جبل الطارق در روز ۱۳ تیرماه به صورت کامل غیرقانونی توسط نیروی دریایی بریتانیا توقیف شد که با واکنش جدی و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شد.

اما اکنون انگلیس با مشاهده شکست خفت بار خود از اقدامات سهمگین و شجاعانه نیروهای مسلح ایران تصمیم به رفع توقیف این نفتکش گرفت، تصمیمی که بیش از هر چیز عجز و ناتوانی دولت انگلیس و اعوان و انصارش را نمایش داد.

رفع این نفتکش پیام بسیار مهمی را به جهان مخابره کرد و این پیام اساسی این است که گزینه مقاومت، اقتدار به وجود می‌آورد و با این اقتدار است که به خواسته‌های خود می‌رسیم.

ما در مقابل آمریکا و انگلیس مقاومت کردیم و آنها عقب‌نشینی کردند، این نشان می‌دهند که مذاکره با این شیاطین مفید نیست و بلکه ضرر دارد، آن چه که باعث می‌شود که این دولت‌های مستکبر به عقب رانده شوند، فقط و فقط مقاومت فعالانه است.

این نشان داد که اگر دشمن تهدید کند، تهدیدها می‌شنود و اگر جسارت و تعرض کند، جوابی محکم و دندان‌شکن خواهد دید.

به تعبیر رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی دوران بزن دررو تمام شده است و اگر دشمن یکی بزند، ده‌تا می‌خورد.

همواره مقاومت در برابر دشمن قسم خورده و پست بهترین راهکار است، راهکاری که در دوران تاریخ هر کس در مقابل چنین دشمنانی از خود نشان داد به موفقیت رسید.

امروز ملت ایران نشان داده است که اراده مقاومت فعال و مبارزه مستحکم را در خود دارد، اراده‌ای که نهایت به زانو درآوردن دشمن و به خاک مالیدن پوزه آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان