کد خبر : 2816
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
-

شب گذشته در دشتستان روی داد؛

شوتی باز هم قربانی گرفت+توضیح پلیس

شوتی باز هم قربانی گرفت+توضیح پلیس
بوشهرنیوز: یک دستگاه خودرو تندرو حامل بار قاچاق پس از عدم توجه به ایست پلیس و افزایش سرعت خود با ترکیدگی لاستیک واژگون و راننده فوت کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ بعد از ظهر یکشنبه چند دستگاه خودرو تندرو حامل بار قاچاق بدون توجه به دستور ایست واحد گشت انتظامی پاسگاه کلمه از توابع شهرستان دشتستان  با سرعت زیاد به راه خود ادامه می دهند.

 

با اجرای طرح مهار، گشت انتظامی پاسگاه بوشکان نیز در سه راهی بوشکان، کلمه، تنگ ارم مستقر می شود.

 

خودروهای تندرو حامل قاچاق با دیدن گشت پلیس در سه راهی به طرف یک جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر داده که دو دستگاه خودرو بوسیله پلیس متوقف و به پاسگاه کلمه منتقل می شود.

 

ساعتی بعد دو دستگاه دیگر از این خودروها از جاده خاکی به سمت سه راهی حرکت کرده و بدون توجه به ایست و بازرسی  به سرعت از مقابل پلیس رد می شوند.

 

لاستیک یکی از خودروها دچار ترکیدگی شده و پس از طی مسیری هشت کیلومتری با این وضعیت، خودرو واژگون و راننده فوت می‌کند.

 

اجرای ایست و بازرسی و برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای قاچاق در پی درخواست های مکرر  مردم و با مجوز مقام قضایی بوده است.

 

از ابتدای سال جاری تا کنون عامل فوت ۳۰ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی خودروهای تندرو حامل قاچاق بوده اند به طوری که رانندگی شتاب زده و پرخطر این خودروها ضمن افزایش ۱۲۰ درصدی تلفات رانندگی استان خطرات جانی و مالی فراوانی برای سایر رانندگان را موجب شده است.

 

به گزارش بوشهرنیوز به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر؛ انتشار خبرهای غیر مستند و ناصحیح در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به سمت این خودور کذب است و انتظار داریم شهروندان فهیم تحت تاثیر شایعات و روایت های غیر صحیح و مغرضانه افراد سودجو قرار نگیرند.

 

تمام تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر در راستای تامین امنیت و آرامش شهروندان بوده و همراهی و مشارکت فعالانه شهروندان در تامین و حفظ امنیت پایدار را قدردان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان