کد خبر : 2873
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
-

رضاییان استعفا داد ؛

رکورد زنیِ پارس جنوبی جم در لیگ برتر

رکورد زنیِ پارس جنوبی جم در لیگ برتر
بوشهرنیوز: مشخص نیست آیا استعفای رضاییان به دلیل عدم تحقق وعده های الماسی بوده یا این که اختلافات دیگری در پسِ پرده نهفته است اما هر چه که باشد به نظر می رسد اوضاع و احوال تیم محبوبِ استان بوشهر مطلوب نیست.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در حالی که چند روز قبل سکینه الماسی از پیگیری و واریز سه میلیار تومان پول به حساب تیم پارس جنوبی جم خبر داده بود اما مدیرعامل این تیم در اقدامی غیرمنتظره به دلیل مشکلات مالی استعفا کرد.

 

حاشیه در تیم پارس جنوبی جم که مدت هاست آغاز شده بود در همین ابتدای کار گریبان این نماینده استان بوشهر در لیگ برتر را گرفت تا تیم پارس جم رکوردشکنی کند.

 

رضاییان، مدیرعامل این تیم که تاکنون چندین بار استعفا داده بود اما هر بار با آن مخالفت می شد اینبار نگذاشت تا عرقِ جمی ها خشک شود و بلافاصله با آغاز لیگ برتر و اولین باخت این تیم مقابل پرسپولیس تهران استعفا داد.

 

متاسفانه تیم محبوب جمی ها و یکی از دو نماینده استان بوشهر در لیگ برتر ار مدت ها قبل وارد حاشیه شده و حتی سرمربی این تیم نیز تاکنون چندین بار علیه مسئولین آن و مدیران استان مصاحبه کرده بود.

 

روز گذشته رضاییان در حالی از مدیرعاملی پارس جنوبی جم به دلیل برخی مشکلات از جمله مالی استعفا داد و کنار رفت که چند روز پیشتر سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه از تزریق پول به این تیم خبر داده بود.

 

الماسی حتی گفته بود با رایزنی های انجام شده طی روزهای آینده مبالغ دیگری از طریق پتروشیمی های مستقر در منطقه به حساب باشگاه واریز می شود که بخشی از مطالبات تیم پرداخت خواهد شد.

 

مشخص نیست آیا استعفای رضاییان به دلیل عدم تحقق وعده های الماسی بوده یا این که اختلافات دیگری در پسِ پرده نهفته است اما هر چه که باشد به نظر می رسد اوضاع و احوال تیم محبوبِ استان بوشهر مطلوب نیست.

 

از مصاحبه های متعدد فراز کمالوند، سرمربی تیم پارس جم علیه مدیران آن و دیگر مسئولین استان گرفته تا استعفاهای مدیرعامل پیشین، مصاحبه های سکینه الماسی و شکافِ ایجادشده بین تیم رسانه ای باشگاه با برخی رسانه های منتقدِ منطقه همه و همه نشان می دهد که اوضاع پارس جنوبی جم در همین ابتدای کار نامطلوب بوده و اگر برای آن چاره اندیشی نشود ممکن است در پایان فصل اتفاقات جبران ناپذیری گریبان این تیم را بگیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان