کد خبر : 2891
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
-

بانوان بد پوشش در مراسم دولت/توصیه رهبری چه شد؟!+ تصاویر

بانوان بد پوشش در مراسم دولت/توصیه رهبری چه شد؟!+ تصاویر
بوشهرنیوز: تاکنون کم‌کاری دستگاه‌های دولتی و اجرایی که موظف به اجرای «قانون عفاف و حجاب» هستند، بر همگان نمایان بود اما این بار مسؤولان دولتی که باید قانون را عمل کنند خود مروج بی‌قانونی شدند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با ریاست جمهوری و اعضاء هیأت دولت به مناسبت هفته دولت ابراز نگرانی نسبت به مسئله حجاب در جامعه را، بجا و صحیح دانستند.

ایشان همچنین خاطرنشان کردند: «حجاب یک حکم شرعی و یک مسئله قانونی است و در این زمینه باید در درجه اول دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران آنها مراقبت کنند تا بر اساس قانون عمل شود.»

رهبر انقلاب، رعایت موازین دینی و ظواهر مذهبی را از جانب مدیران در بدنه دستگاه‌ها تأثیرگذار دانستند و گفتند: «باید حرکت دینی در کشور تقویت شود که این موضوع به پیشرفت‌های مادی نیز کمک خواهد کرد.»

هنوز چند روزی از این توصیه‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب نگذشته بود که ولنگاری دیگر در یک همایش دولتی و با حضور رسمی ریاست جمهوری اتفاق افتاد.

دیروز همایشی تحت عنوان «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی»، با حضور و سخنرانی رئیس‌جمهور و برخی از مسئولان دولتی در تهران برگزار شد.

جدای از موضوع و اهداف این همایش، حضور تعدادی از بانوان با پوشش‌های غیر متعارف در بین شرکت‌کنندگان و عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی آنها، اتفاق عجیبی بود.

این موضوع با اعتراض طیف‌های زیادی از مردم روبرو شد چراکه به نوعی رسمیت بخشیدن به ترویج بی‌حجابی و زیر پا گذاشتن قانون عفاف و حجاب در یک مراسم رسمی که برگزارکننده آن دولت جمهوری اسلامی است، محسوب می‌شد.

تاکنون کم‌کاری دستگاه‌های دولتی و اجرایی که موظف به اجرای «قانون عفاف و حجاب» هستند، بر همگان نمایان بود اما این بار مسؤولان دولتی که باید قانون را عمل کنند خود مروج بی‌قانونی شدند.

مشخص نیست این نوع پوشش‌های غیر متعارف مربوط به زنان روستایی کدام مناطق است که تا کنون در مراسمات بومی و مرتبط با روستائیان دیده نشده است.

آیا با فرض اینکه این زنان روستایی هم باشند، باید به صرف روستایی بودن با هر پوشش و وضعیتی در یک مراسم رسمی تحت عنوان دستاوردهای روستائیان حضور پیدا کنند؟!

و اگر این که این متعلق به روستائیان نیست، آیا این نوع حرکات دهن کجی به فرهنگ و تاریخ بلند بالای عشایر و روستائیان ما به حساب نمی‌آید؟!

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان