کد خبر : 2929
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
-

شماها به نظام وابسته هستید یا نظام به شما؟!

شماها به نظام وابسته هستید یا نظام به شما؟!
بوشهرنیوز: آقای عارف و دوستان وی باید بدانند که دوام و وابستگی و حیات نظام مقدس اسلامی به جریان‌ها و گروه‌ها و احزاب سیاسی و افراد و شخصیت‌ها متکی نیست.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در چند روز گذشته با جمعی از اصلاح‌طلبان دیدار و سخنان عجیب و غریبی را بر زبان آورد.

وی در این دیدار عنوان کرد:«در انتخابات مجلس دهم دو اشتباه راهبردی انجام دادیم؛ اول اینکه با حامیان دولت ائتلاف کردیم که در واقع جبهه حامیان دولت نبودند و فقط یک حزب بود و کل جریان اصلاحات با یک حزب فقط ائتلاف کرد».

عارف افزود:«اشتباه دوم مربوط به لیست بستن یا حمایت از اشخاص به صورت سلبی بود، یعنی به دلیل این که فردی رای نیاورد، از افرادی حمایت کردیم.»

رئیس فراکسیون امید مجلس در اظهاراتی عجیب گفت:«اصلاح‌طلبان از نیروهای اصیل انقلاب هستند و تا زمانی که اصلاحات وجود داشته باشد، نظام دوام دارد!»

در باب اشتباه اصلاح‌طلبان در ائتلاف با حامیان دولت و حمایت از برخی افراد مطلبی را عنوان نمی‌کنیم و آن را به مردم فهیم ایران می‌سپاریم تا در رابطه با این مطلب قضاوت کنند.

اما در بحث وابستگی دوام نظام به دوام اصلاحات مطالبی را به صورت مختصر به عارف و امثال وی بیان خواهیم کرد.

گویا آقای عارف که ریاست فراکسیون امید مجلس را یدک می‌کشد و از طرفی خود را از اصلی‌ترین شخصیت‌های جریان اصلاحات می‌پندارد، در جریان نیست که فریاد «اصلاحات مرد»، «عبور از خاتمی» و «اصلاحات به بن بست رسید» سالها قبل از اردوگاه جریان چپ بلند شد!

در حالی که نظام اسلامی چهلمین سال از عمر شریف خود را با اقتدار، شکوه و عزت سپری کرد و اکنون در حال وارد شدن به دهه پنجم است.

البته اینگونه مباحث مسبوق به سابقه است، پیش از این نیز اطرافیان مرحوم هاشمی رفسنجانی با جعل سخنان امام راحل(ره) عنوان کردند که «نهضت زنده است چون هاشمی زنده است»! و این در حالی است که امام راحل فرموده بود: «هاشمی زنده است چون نهضت زنده است».

آقای عارف و دوستان وی باید بدانند که دوام و وابستگی و حیات نظام مقدس اسلامی به جریان‌ها و گروه‌ها و احزاب سیاسی و افراد و شخصیت‌ها متکی نیست.

بلکه وابستگی نظام اسلامی به دفاع از محرومان و مستصعفان، به مبارزه با استکبار و خائنان، به مردم بصیر و شریف و ولایتمدار خود، به جوانان در تراز انقلاب و به روحیه جهادی و تفکر انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان