کد خبر : 2937
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

زمزمه خطرناک از حنجره افراد معلوم‌ الحال

زمزمه خطرناک از حنجره افراد معلوم‌ الحال
بوشهرنیوز: این در حالی است که در همین دولت با آمریکا مذاکره شد، در همین دولت روئسای جمهور ایران و آمریکا به صورت تلفنی با یکدیگر گفت و گو کردند، در همین دولت وزرای خارجه دو کشور ساعتها و به دفعات با یکدیگر دیدار و پیاده‌روی کردند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، این روزها بار دیگر زمزمه تمایل به مذاکره با شیطان بزرگ از حنجره برخی افراد معلوم‌الحال به گوش می‌رسد.

این تکرار حرف‌های آلوده زمانی است که ما با تجربه برجام رو‌به‌رو هستیم، اساسا تجربه زمانی موفق است که بتوانیم با نگاه به آن به سمت جلو حرکت کنیم اما این زمزمه‌ها نشان‌دهنده این است که گویا برخی افراد به دنبال تجربه نیستند.

برخی از افراد چشم بسته، دهان خود را باز کرده و عنوان می‌کنند که باید برای حل مشکل با ترامپ دیدار و مذاکره کرد، دقیقا این حرف را مدتی قبل به صورت تلویحی از سوی برخی از ماثرین و مقامات صادر شد.

این فعالین که عمدتا از جبهه اصلاحات هستند، طوری در رابطه با مذاکره و گفت و گو سخن می‌رانند که گویی سالیان طولانی و درازی است که ایران به هیچ عنوان با آمریکا مذاکره نکرده است.

این در حالی است که در همین دولت با آمریکا مذاکره شد، در همین دولت روئسای جمهور ایران و آمریکا به صورت تلفنی با یکدیگر گفت و گو کردند، در همین دولت وزرای خارجه دو کشور ساعتها و به دفعات با یکدیگر دیدار و پیاده‌روی کردند.

در دولت مسمی به تدبیر و امید، رئیس جمهور آمریکا فردی مؤدب و باهوش خطاب شد! اما همین فرد مودب و باهوش، مردم ایران را یاغی و ناامید خواند و در اقدامی بی‌سابقه از ورود نماینده ویژه دولت به سازمان ملل ممانعت کرد و تحریم آیسا و قانون محدودیت ویزا و قانون وضعیت اضطراری علیه مردم ایران را تصویب و تمدید کرد.

در همین دولت سرانجام مذاکره با آمریکا به برجام ختم شد. اما عهدشکنی دولت سابق-اوباما- و دولت فعلی- ترامپ- آمریکا به جایی رسید که روحانی صراحتا مذاکره با آمریکا را دیوانگی نامید.

متاسفانه برخی فعالین اصلاح طلب به دنبال جاانداختن «امام منهای خط امام» هستند، امام خمینی (ره) همواره آمریکا را شیطان بزرگ می‌نامیدند.

حال اکنون آیا شایسته است که بار دیگر در دام و مکر و حیله دشمنان متکبر و پست قرار بگیریم و تمام ظرفیت و استعداد کشور را به تباهی بکشانیم؟!

امروز با تکیه بر اقتدار و مقاومت می‌توان به آرمان‌ها و ارزش‌هایی رسد که با مذاکره و گفت و گو نه تنها به آنها نمی‌رسیم بلکه فرسنگ‌ها از آن فاصله خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان