کد خبر : 2958
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲:۴۶
-

قابل توجه دیگر امامان جمعه؛

بوسه امام جمعه بر دستان کارگر جوان + عکس

بوسه امام جمعه بر دستان کارگر جوان + عکس
بوشهرنیوز: دشمنان نظام مقدس اسلامی همواره به دنبال این هستند که قشر زحمتکش کارگر را که با تمام توان خود مشغول درآوردن لقمه حلال هستند را نسبت به مسؤولان بی‌اعتماد کنند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، روز گذشته حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده رهبر معظم انقلاب در خوزستان به شهر شوش برای ارزیابی مشکلات این شهر به همراه جمعی از مسؤولان سفر کرد.

در حاشیه این سفر، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با کارگران هفت‌تپه دیدار صمیمانه داشت، کارگرانی که مدتی قبل در بدترین سختی قرار داشته‌اند.

در این دیدار یکی از کارگران جوان به بیان دغدغه‌های خود در مقابل حجت‌الاسلام موسوی‌فرد پرداخت و در آخر نسبت به برخی از مسائل و کارشکنی‌های مسؤولان اعتراض کرد.

موسوی‌فرد در همان حالت بلند شد و دست این کارگر جوان را که تازه از مزرعه فارغ شده بود را بوسید و مفتخرانه گفت پیغمبر ما دست کارگر را بوسیدند چرا ما نبوسیم.

این اقدام متعالی نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، موجی از امید را در دل تمام کارگران و زحمت‌کشان ایجاد کرد و متوجه شدند که هنوز که هنوز است، افرادی وجود دارند که خالصانه و متواضعانه به دنبال خدمت به مردم هستند.

موسوی‌فرد البته به دیدار مستقیم با کارگران هفت‌تپه و بوسیدن با افتخار دست کارگر بسنده نمی‌کند و با دادن دستوراتی، در حد توان برای مرتفع شدن مشکلات آنها نیز اقدام می‌کند.

دشمنان نظام مقدس اسلامی همواره به دنبال این هستند که قشر زحمتکش کارگر را که با تمام توان خود مشغول درآوردن لقمه حلال هستند را نسبت به مسؤولان بی‌اعتماد کنند.

گاهی اوقات مشاهده می‌شود که در جریان برخی از اعتراضات به حق کارگر، جریاناتی پدید می‌‌آیند که این اعتراضات به حق را به حاشیه و آشوب می‌کشانند و در واقع به نام کارگر، علیه او اقدام می کنند.

اما باید متوجه شدند که هستند مسؤولانی که خدمت به کارگر و بوسه بر دست او را برای خود افتخار و حرکت در راه حل مشکلات او را وظیفه می‌دانند.

همه مسؤولان باید این نوع نگاه موسوی‌فردها را در خود تقویت کنند، نگاه و اعتقادی که در تراز انقلاب اسلامی و دشمن به وسیله آن مایوس می‌شود.

امیدواریم به درجه‌ای برسیم که تمام مسؤولان، مردم را ارباب و خود را نوکر تمام قد این ولی نعمتان بدانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان